Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
FindHotel
ScandicHotels.com
Anmeldt 20. juli 2021

Vi var veldig fornøyde etter to døgns opphold her. Damen i resepsjonen, fra Østlandet, var ekstremt serviceminded. Synd jeg ikke husker navnet, men hun var SÅ hyggelig og hjelpsom. Rommet var fint og passe stort og badet var det samme. Gode senger. DEN utsikten fra 8 etg utover hele Ålesund, magisk. Frokostbuffet med supergod leverpostei, yummi. Kommer gjerne tilbake hit.

Romtips: Vi bodde i 8 etg med utsikt over hele byen, herlig
2  Takk, Trollmor
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Flott og sentralt hotell i Ålesund sentrum. Kort vei til mange butikker og spisesteder i sentrum. Flott rom, med fantastisk utsikt. Bra frokost. En bra bar og meget god restaurant i 9 etasje. Gode forbindelser til akvariet. Kan absolutt anbefales.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 719tord
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Fullpris hotel hvor mye var stengt ned
Når en kom måtte man brøyte seg vei gjennom folk som bodde der i karantene og so sto utenfor hovedinngangen og røykte.
Vi varslet om dette flere ganger, men ingenting skjedde.
Kokte egg var iskalde, speileggene var kalde, backon var kaldt, virker som de sparte på det som var mulig.

Romtips: Styr unna
1  Takk, Kai H
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde 3-netter i 7.etasje med nydelig utsikt. Hyggelig personale og god frokost. Slåbrokk og badekar er veldig deilig. Det største savnet er kaffemaskin på rommet.
Vi fant ut på vei til hotellet at de blir brukt som karantene hotell. Vi var ikke så fornøyd med å finne dette ut. Siden det ikke har blitt opplyst på noen måte.
Så vi ringte resepsjonen å bad om nærmere informasjon om hva dette betyr i praksis hos de. Da det er stor forskjell på hvordan dette løses.
Og om vi skulle avbestille eller sjekke inn.
Vi ble beroliget med hvilke rutiner som gjelder og at alle som sjekker inn i karantene fløyen har avlagt negativ test på ankomst og hvis noen blir syke, så blir de flyttet til annen lokasjon. Det er egne vektere som følger opp denne delen av hotellet.
De har ikke noen tilgang til frokost/fellesareal.
Så etter å ha oppklar dette, så anså vi det som godkjent. Vi merket svært lite til at en fløy blir brukt til dette formålet.
Så dette gikk veldig greit og var godt gjennomført.
Følte oss vel ivaretatt.

Takk, aleandrab
Sven Erik Moe, General Manager på Scandic Parken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2021

Kjære "Aleandrab",

Takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi er veldig glade for at dere koste dere hos oss. Neste gang skal dere få kaffemaskin på rommet.
Vi kan aldri bli gode nok til å informere og skal prøve å gjøre dette enda bedre.
Dette hotellet har tatt et sosialt ansvar ved å ta i mot reisende i fra utlandet. Kommunelegen i Ålesund har godkjent oss og våre rutiner er også kontrollert og godkjent av Arbeidstilsynet. Dette tar vi på alvor.
Ønsker dere en fortsatt fin sommer!
Vennlig hilsen
Sven Erik Moe
Direktør

Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Jeg hadde tre netter her. Veldig godt fornøyd. Flott beliggenhet med vakker park bak og byfjellet Aksla. Jeg hadde rom i 7 etg med vakker utsikt over byen. Alt hva du kan ønske deg til frokost. Gode senger, rent og pent. Vennlig personell. Kommer gjerne igjen!

1  Takk, norwegianlady85