Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Anmeldt 6. mai 2022

Dato for oppholdet: april 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 1. mai 2022

Rommene var ok men slitte gulv, gammel fuging og trist interiør. Flott utsikt over sjøen. Hadde på forhånd sjekket nettsiden som forteller at hotellet har 2 ressuranter og en lobby bar med god kapasitet. Kun nødvendig å booke bord om man er mer en 8 samlet. Dett viste seg dessverre å ikke stemme, kun en liten resturant åpen. Her viste de ingen velvilje for å ordne bespisning på tross av at vi hadde venner som hadde booket bord og hadde plass til oss ved sitt bord. De kunne også fortelle at det var 8 bod ledige under hele deres måltid. For fremtiden kunne det kanskje vert gunstig å ha flere bordsetning så hotellets gjester kan få mat under oppholdet.

BAREN var stengt for renovering. Dette skulle vert opplyst på hjemmesiden og kunne lett løses ved at resepsjonen kunne solgt øl og vin som kunne nytes i lobby området . Dette gjøres på andre scandic hotell.
Resepsjonisten sa hun synest vi spurte vanskelige spørsmål når vi ba henne om anbefalinger på andre spisesteder I byen.. hele byen var fullbooket etter en ringerunde og vi endte opp med å måtte spise burger. Skuffende opplegg av scandic parken !!!

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, sarahoglinneag
Anmeldt 12. mars 2022

Var der på møte 26 og 27 februar -22. Det var mye rot p.g.a. ombygging, men det er uten betydning for anmeldelsen. Problemet lå i manglende kommunikasjon mellom avdelingene. Vi hadde bestilt hotellpakker og betalt. Selve konferansesalen og service der var upåklagelig. Middagen på kvelden vil kanskje bli til en morsom historie en gang, - men ikke foreløpig! En dame som ikke så så veldig kontrollert ut, hadde problemer med å huske hva menyen bestod av og måtte ha hjelp fra forsamlingen. Så ble det servert hummersuppe, og jeg håper at jeg også glemmer den, - neste gang jeg skal spise hummersuppe. Den luktet ille, og smakte ille, - etter min smak. Men jeg hørte det var flere som hadde samme oppfatning.
Etter middagen der det deltok 3 deltakere som ikke bodde på hotellet, ble lederen i mitt lokallag attakkert av damen, som vi fikk vite het Signe, for å få henne til å betale for 3 middager. Det var svært ubehagelig. De tre gjestene hadde alle sammen betalt for seg i hotellets skranke. I lobbyen var resepsjonisten ute av stand til å hjelpe, kunne p.g.a. dataproblemer ikke få frem hvem som hadde betalt.
For Signe var det absolutt betydningsløst, hotellet var en bedrift og restauranten en bedrift, og hun hadde ansvaret for å få drevet inn pengene!
Signe skulle ha pengene, nå! Og for å få fred, betalte vår leder personlig for de tre middagene.
Det skal da sises at pengene ble raskt refundert fra hotellet da de ble gjort oppmerksom på det. Men som kurs/konferansehotell er tommelen ned.
Etter oppholdet fikk flere av oss korona også.

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, synn_vealetk2022
Anmeldt 31. oktober 2021

Veldig bra hotell med en hyggelig betjening. Sengene var bra, bad og rom fremstod som rent. Frokosten var veldig oversiktlig og den så veldig ryddig og innbydende ut. Hotellet har parkeringshus i kjelleren, noe som gjør at en kommer seg tørrskodd inn i all slags vær. Anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Lisrik
Anmeldt 25. oktober 2021 via mobile enheter

Bestilte rom i god tid for jobbreise. Fikk rom med utsikt mot parkeringsplass. Skuffende. Enkelt senger som står sammen var heller ikke en høydare. Lobby bar serverer kun flaske øl. Her kunne det med stor fordel vært mulig å få seg en 1/2 L tappe øl. Ingen valgmulighet av rødvin, kun en som Scandic har valgt, og som var langt i fra god. Frokost var ok. Alt i alt helt gjennomsnittlig hotel opplevelse uten det lille ekstra.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, janmh2014