Gratis avbestilling frem til 14.08.21
Gratis avbestilling frem til 15.08.21
ZenHotels.com
CheapTicketsUSD 188
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Fine rom med det ein har bruk for. Veldig godt utvalg på frokosten! I tillegg er det varm kveldsmat mandag til torsdag. Pub og bowling i samme bygning. Matbutikker, kafe og restaurant rett ved hotellet. Også kort vei til knutepunktet Moa, med mange kjøpesenter, busstasjon/flybuss, og kino. Derifra er det god forbindelse ut til Ålesund. Trives godt på hotellet!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, harrylT7801LH
Anmeldt 31. oktober 2019 via mobile enheter

Koselig hotell med hyggelig og hjelpsom betjening. Stort rom med OK bad. Rent og pent, men innredningen kunne hatt godt av en oppgradering. Frokosten hadde deilige, friske grønnsaker og godt brød. Pluss for sjokolade, vafler og kaffe tilgjengelig døgnet rundt og deilig kveldsbuffet.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, mariean1755
thonhotelbaronen, Daglig leder på Thon Hotel Baronen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2019

Kjære "mariean1755"

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne flotte tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på.

Takk for besøket ditt og hjertelig velkommen igjen ved en senere anledning.

Kari Janne Myklebust
Direktør

Anmeldt 9. oktober 2019

Vi ble positivt overrasket over hotellet. Vi hadde et stort rom. Det var servert god kveldsmat midt i uka og det var vaffelrøre for å steke seg på kvelden. Her var god service og hotellet ligger nært kjøpesenteret Moa. Vi anbefaler gjerne hotellet til andre.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Ingeborg T
KariM1096, Daglig leder på Thon Hotel Baronen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2019

Kjære gjest.

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.

Ønsker dere velkommen igjen.

Kari Janne Myklebust
Direktør

Anmeldt 1. september 2019

Stort rom, men liten dobbeltseng. Slitte, flekkete møbler og gardiner som ikke dekker vinduene. Lyset på badet virker ikke og dusjhodet var så gammelt at det hadde sprekker så vannet sprutet over alt. Ingen A/C og dårlig luft. Kunne ikke åpne vinduer da rommet lå rett over inngangen hvor det var røykeplass, så det kom røyklukt inn i rommet hver gang noen tok en røyk. Frokost helt ok, men ikke mer enn det. Ikke verdt pengene for min del og kommer ikke til å booke det igjen.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, LMEI
KariM1096, Daglig leder på Thon Hotel Baronen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2019

Takk for din tilbakemelding.

Dette var virkelig leit å høre .

Beklageligvis har du fått et av våre rom som er klar for renovering. Selv om vi er under renovering av hotellet , så forplikter det å kunne tilby et produkt som samsvarer med kjedens standard. Vi er nå inne i første fase av renovering av den eldre romfløyen, men det vil nok ta litt tid.

Vi håper du likevel titter innom oss når vi er ferdigstilt slik at vi kan ha muligheten til å innfri dine forventninger.

Anmeldt 6. august 2019

Vi hadde et helt supert opphold på hotelet.
Ypperlig når en besøker byen for et bryllup og gjennomreise, er litt utenfor sentrum.
Gode senger og god frokost.
Gratis parkering og kort vei til dagligvare.

Rommene og badet bærer preg av behov for moderisering, noe de

Romtips: God service og pris
Dato for oppholdet: august 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Morten A
KariM1096, General Manager på Thon Hotel Baronen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2019

Takk for besøket ditt og hjertelig velkommen igjen ved en senere anledning.