Booking.comUSD 177
eDreamsUSD 177
CheapTicketsUSD 177
Orbitz.comUSD 177
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fint, veldig romslig rom med lave vindu for god utsikt. God service og god mat. Gode tiltak i forhold til smittevern. Stort minus for lite varmvann på bad, dusjen gikk raskt tom for varmt vann. Noe dårlig støvtørk på lister og under div. Møbler.

Takk, 646ingunn
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig renhold på rommet. Gammelt hotell med utdatert interiør og flere ting som ikke fungerte. Svært lytt: kunne høre det meste fra naborommet. Frokosten var helt grei. Ingenting spesielt. Noe tørr eggerøre og bacon, ellers ok. Gode senger trekker opp.

Takk, oj_reviews
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Et helt greit hotell som dekket våre behov. Hyggelig betjening, grei frokost, rene og fine rom. Hotellet ligger i utkanten av Ålesund, men ikke noe problem hvis man har bil.Man sparer en del kroner på å ikke ligge midt inne i sentrum. Hotellet ligger i gangavstand til Moa hvor det er bra shopping og restaurant/cafe muligheter.

Takk, LeneR30
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Fine rom med det ein har bruk for. Veldig godt utvalg på frokosten! I tillegg er det varm kveldsmat mandag til torsdag. Pub og bowling i samme bygning. Matbutikker, kafe og restaurant rett ved hotellet. Også kort vei til knutepunktet Moa, med mange kjøpesenter, busstasjon/flybuss, og kino. Derifra er det god forbindelse ut til Ålesund. Trives godt på hotellet!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, harrylT7801LH
Anmeldt 31. oktober 2019 via mobile enheter

Koselig hotell med hyggelig og hjelpsom betjening. Stort rom med OK bad. Rent og pent, men innredningen kunne hatt godt av en oppgradering. Frokosten hadde deilige, friske grønnsaker og godt brød. Pluss for sjokolade, vafler og kaffe tilgjengelig døgnet rundt og deilig kveldsbuffet.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, mariean1755
thonhotelbaronen, Daglig leder på Thon Hotel Baronen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2019

Kjære "mariean1755"

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne flotte tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på.

Takk for besøket ditt og hjertelig velkommen igjen ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen

Kari Janne Myklebust