Expedia.comUSD 176
CheapTicketsUSD 176
eDreamsUSD 176
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening men fikk rom med kreativ oppheng av lysekrone.... god frokostbufe. rent og greit på rom. stille rundt hotellet om natten. Helt greit prisnivå i forhold til kvalitet. Litt utenfor byen.

Takk, 923olavm
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fint, veldig romslig rom med lave vindu for god utsikt. God service og god mat. Gode tiltak i forhold til smittevern. Stort minus for lite varmvann på bad, dusjen gikk raskt tom for varmt vann. Noe dårlig støvtørk på lister og under div. Møbler.

Takk, 646ingunn
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig renhold på rommet. Gammelt hotell med utdatert interiør og flere ting som ikke fungerte. Svært lytt: kunne høre det meste fra naborommet. Frokosten var helt grei. Ingenting spesielt. Noe tørr eggerøre og bacon, ellers ok. Gode senger trekker opp.

Takk, oj_reviews
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Et helt greit hotell som dekket våre behov. Hyggelig betjening, grei frokost, rene og fine rom. Hotellet ligger i utkanten av Ålesund, men ikke noe problem hvis man har bil.Man sparer en del kroner på å ikke ligge midt inne i sentrum. Hotellet ligger i gangavstand til Moa hvor det er bra shopping og restaurant/cafe muligheter.

Takk, LeneR30
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Fine rom med det ein har bruk for. Veldig godt utvalg på frokosten! I tillegg er det varm kveldsmat mandag til torsdag. Pub og bowling i samme bygning. Matbutikker, kafe og restaurant rett ved hotellet. Også kort vei til knutepunktet Moa, med mange kjøpesenter, busstasjon/flybuss, og kino. Derifra er det god forbindelse ut til Ålesund. Trives godt på hotellet!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, harrylT7801LH