Gratis avbestilling frem til 30.10.21
Gratis avbestilling frem til 30.10.21
eDreamsUSD 178
CheapTicketsUSD 187
Anmeldt 12. august 2020

Vi var her i begynnelsen av august 2020, og hadde booket et familierom. Ble godt tatt imot av personalet og hotellrommet var av god kvalitet. Også frokosten var helt supert, med godt utvalg. Til tross for at dette hotellet er et stykke fra Ålesund sentrum, er det i nærheten av både kjøpesenter og andre butikker. I tillegg får man gratis parkeringsplass som er et pluss.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Family-man-078
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Litt slitent hotell som har hatt sine velmaktsdager, men rent og pent på rommene og i spisesalen. Ble dyktig varmt på rommet (familierom med skråtak) og vifta som var satt inn bråkte mer enn den hjalp. Fungerte bra med «plukkebuffet» i matsalen, så vi fikk en god frokost med det vi måtte ønske☺️ Bra med gratis parkering og det tok ikke lang tid å kjøre en liten mil inn til Ålesund sentrum. Flere matbutikker rett ved, og ikke langt til stort kjøpesenter med kino og greier. God valuta for pengene!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Trine1972
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening men fikk rom med kreativ oppheng av lysekrone.... god frokostbufe. rent og greit på rom. stille rundt hotellet om natten. Helt greit prisnivå i forhold til kvalitet. Litt utenfor byen.

Takk, 923olavm
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fint, veldig romslig rom med lave vindu for god utsikt. God service og god mat. Gode tiltak i forhold til smittevern. Stort minus for lite varmvann på bad, dusjen gikk raskt tom for varmt vann. Noe dårlig støvtørk på lister og under div. Møbler.

Takk, 646ingunn
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig renhold på rommet. Gammelt hotell med utdatert interiør og flere ting som ikke fungerte. Svært lytt: kunne høre det meste fra naborommet. Frokosten var helt grei. Ingenting spesielt. Noe tørr eggerøre og bacon, ellers ok. Gode senger trekker opp.

Takk, oj_reviews