Gratis avbestilling frem til 30.10.21
Gratis avbestilling frem til 30.10.21
eDreamsUSD 177
CheapTicketsUSD 187
Anmeldt 17. august 2020

Dette er et slitent hotel, med en del skavanker på rommet.
Bodde selv på rom 218 ut mot bakgården i 2 netter.

Lenestol på rommet var ufyselig møkkete.
Baderommet var stort men litt for mye 80 tall.
Ingen aircondition og få enkle muligheter for lading av tlf, klokke, pc m.m

Pluss for bra kontroll under frokost mtp Covid-19! (Men jeg måtte spørre om eksta bordvask fra forrige gjest)
God kaffe fra bra kaffe automat.
Savner bedre appelsinjuice (gjør det stort sett over alt)

Hyggelig betjening ved resepsjonen.

Ikke rengjøring/rydding av rom under oppholdet. Dette var et Covid-19 tiltak???

Takk, 200perarnen
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Helt greit, med god frokost. Flott personale på hotellet.

Rommet er derimot lite å skryte av. Velger nok vekk dette hotellet senere, på tross av den gode beliggenheten. Gamle, slitte møbler og generelt litt ekkelt på rommet, selv om det var rent/vasket. Når møblene er x antall år gamle og skitne hjelper det ikke at rommet er rent.

Takk, IngelinKB
Anmeldt 12. august 2020

Vi var her i begynnelsen av august 2020, og hadde booket et familierom. Ble godt tatt imot av personalet og hotellrommet var av god kvalitet. Også frokosten var helt supert, med godt utvalg. Til tross for at dette hotellet er et stykke fra Ålesund sentrum, er det i nærheten av både kjøpesenter og andre butikker. I tillegg får man gratis parkeringsplass som er et pluss.

1  Takk, Family-man-078
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Litt slitent hotell som har hatt sine velmaktsdager, men rent og pent på rommene og i spisesalen. Ble dyktig varmt på rommet (familierom med skråtak) og vifta som var satt inn bråkte mer enn den hjalp. Fungerte bra med «plukkebuffet» i matsalen, så vi fikk en god frokost med det vi måtte ønske☺️ Bra med gratis parkering og det tok ikke lang tid å kjøre en liten mil inn til Ålesund sentrum. Flere matbutikker rett ved, og ikke langt til stort kjøpesenter med kino og greier. God valuta for pengene!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Trine1972
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening men fikk rom med kreativ oppheng av lysekrone.... god frokostbufe. rent og greit på rom. stille rundt hotellet om natten. Helt greit prisnivå i forhold til kvalitet. Litt utenfor byen.

Takk, 923olavm