TripadvisorUSD 163
Priceline
eDreams
Agoda.comUSD 172
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Tok turen med familien til Spjelkavik i forbindelse med eit besøk på sjukehuset, og for ein sørvis! Vi fekk tips om beste staden for å ta ein dukkert, omvising for ungane med ballongdekor, barna fekk is og velkomstgåve ved ankomst, og vi fekk nyte eit godt og innbydande kveldsmåltid inkludert i prisen. Rett ved hotellet kunne vi ta ei runde med bowling før leggetid, noko som var kjekt for både store og små. Romma var reine og store, med plass til heile familien på 4 utan å gå oppå kvarandre. Nattevakt var svært vennleg og behjelpeleg med eit glas melk på natta når det vart vanskeleg for ein liten krabat å sove. Det perfekte familiehotellet i rolige omgivelsar rett utanfor Ålesund. Vi kjem tilbake!

Takk, synnovegh
Anmeldt 15. juni 2021

Vi stoppet over her 2 netter. Veldig god service på hele hotellet. Flott og stort rom, fint for oss som reiser med hund. Rent og ryddig på hele hotellet. Fint med gratis parkering. Veldig bra frokost. Anbefales.

2  Takk, EINAR INGE L
Anmeldt 9. mars 2021

Trivelig hotell med fabelaktig grei betjening som gjør sitt ytterste for at du skal trives,
god del nyoppussede rom, passer for familier som for arbeidere, ca 15 minutter gange til Moa-senteret.
God frokost med det aller meste en ønsker om morgenen de serverer også kveldsmat
om noen ønsker det.

Dato for oppholdet: mars 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 2jonnyb
Anmeldt 27. august 2020

Lett og finne. Stor parkeringsplass. Litt problemer med innsjekk men etter litt så var det greit. Ok rom. De burde ha en vaktmester som fikset noe småfeil her og der. Og de burde ha en uteplass/benker og bord for de som vil ta en røyk og øl ute når været tillater det. Grei frokost med noe Coronatiltak.

Romtips: Bestille rom så høyt som mulig.
3  Takk, Gryodd
Anmeldt 17. august 2020

Dette er et slitent hotel, med en del skavanker på rommet.
Bodde selv på rom 218 ut mot bakgården i 2 netter.

Lenestol på rommet var ufyselig møkkete.
Baderommet var stort men litt for mye 80 tall.
Ingen aircondition og få enkle muligheter for lading av tlf, klokke, pc m.m

Pluss for bra kontroll under frokost mtp Covid-19! (Men jeg måtte spørre om eksta bordvask fra forrige gjest)
God kaffe fra bra kaffe automat.
Savner bedre appelsinjuice (gjør det stort sett over alt)

Hyggelig betjening ved resepsjonen.

Ikke rengjøring/rydding av rom under oppholdet. Dette var et Covid-19 tiltak???

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 200perarnen