Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Priceline
Orbitz.com
Agoda.comUSD 171
Anmeldt 31. juli 2021

Hyggelig betjening, Leigde familierom som var veldig bra til ein fornuftig pris. Beliggenhet var grei, og parkering ok.
Det som trekte mest ned var dårleg frokost, og kun ein halv time kunne vi sitte der.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Z8766AJdanb
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Et greit hotell. Kort vei til selskapet jeg skulle i. Fine turmuligheter og kort til Moa kjøpesenter. Bussholdeplass like ved. Hotellet trenger en oppussing . Virker litt brunt. Det er jo en pub der. Og da er det mye bråk. Heldigvis var denne stengt så man fikk sove på natten.

Reisetype: Reiste alene
Takk, 763bitten
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Bra hotell ti minutter unna Ålesund sentrum. Hyggelig betjening. God frokost som var bra organisert med tanke på covid. Eneste minus med hotellet er at de ikke har daglig rengjøring av rommene. Vi bodde der tre netter og fikk ikke rengjort rommet en eneste gang. Gratis parkering er et pluss. Store gode familierom for fire.

Takk, metannika
Anmeldt 13. juli 2021

9. til 10. juli : Nattesøvnen holdt på å gå i vasken pga. en horde senpuberterende som holdt et fryktelig leven utenfor vinduet, og som ikke var villige til gå hjem og bytte bleier, til tross for flere oppfordringer. Vi måtte dessverre lukke vinduene i sommernatten, og da ble støyen stengt ut.

Romtips: Mot bakgården slipper man lokalmatadorene.
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, birger_oslo
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Tok turen med familien til Spjelkavik i forbindelse med eit besøk på sjukehuset, og for ein sørvis! Vi fekk tips om beste staden for å ta ein dukkert, omvising for ungane med ballongdekor, barna fekk is og velkomstgåve ved ankomst, og vi fekk nyte eit godt og innbydande kveldsmåltid inkludert i prisen. Rett ved hotellet kunne vi ta ei runde med bowling før leggetid, noko som var kjekt for både store og små. Romma var reine og store, med plass til heile familien på 4 utan å gå oppå kvarandre. Nattevakt var svært vennleg og behjelpeleg med eit glas melk på natta når det vart vanskeleg for ein liten krabat å sove. Det perfekte familiehotellet i rolige omgivelsar rett utanfor Ålesund. Vi kjem tilbake!

Takk, synnovegh