Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Fint hotell med gode senger, men det bråker endel fra veien rett utenfor. Personalet som jobbet der var serviceinnstilte. Desverre så var frokosten litt kjedelig sammenliknet med andre hotell. Hotellet ligger fint til i byen og nærme offentlig transport.

Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Takk, HermanWold
First Hotel A, Front Office Manager på First Hotel Atlantica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2017

Hei Herman!
Takk for din tilbakemelding. Vi er et veldig sentralt hotell, noe som selvfølgelig vil merkes på støy fra veien. Dette kan vi dessverre gjøre lite med.
Var det noe spesielt du savnet på frokosten så vil vi gjerne høre det!

Håper vi sees ved en annen anledning!

Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Greit rom, grei frokost ( bløtkokte egg var riktig nok varmet over en fyrstikk?? og ikke kokt over hode) - grei pris. Sentralt beliggende i umiddelbar nærhet til restauranter og butikker. Ingen restaurant for middag trekker litt ned, men uten betydning denne gang.
Betjeningen får 5/5 - blide og hyggelige!
Ingenting i veien for å benytte dette hotellet.

Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Wander799328
First Hotel A, Front Office Manager på First Hotel Atlantica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2017

Hei Jørn!
Takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Fint å høre at du hadde et fint opphold til tross for ukokte egg på frokosten - slike ting er det bare å si i fra om med en gang. Da hadde vi ordnet et varmt og ferdig bløtkokt egg til deg:)
Vi har dessverre avviklet restauranten og baren vi hadde i tilknytning til hotellet tidligere, men kan tilby god kaffe og lunsjretter hos Wayne's coffee.
Ålesund er heldigvis en liten by, så det er mange gode restauranter innen gangavstand fra hotellet - spør oss gjerne om anbefalinger!

Håper å se deg igjen ved en annen anledning!
Med vennlig hilsen Silje Brungot

Anmeldt 1. oktober 2017

Et godt hotel når du skal kvile ut og lade batteriet etter arbeid, vennlig og hjelpsom betjening, romslige rom og alltid ei god seng å sove i. plasseringa av hotellet er sentral og med bra parkerings muligheter.

Takk, janovej601
First Hotel A, Front Office Manager på First Hotel Atlantica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2017

Hei Jan Ove!
Tusen takk for tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Så flott å høre at du har hatt det fint under ditt opphold hos oss.
Håper å se deg tilbake igjen ved en annen anledning!
Med vennlig hilsen Silje Brungot, resepsjonssjef

Anmeldt 1. oktober 2017

Helt Ok opphold. Bra rom med balkong. Grei frokost. Veldig artig at det var teaterfestival i byen, og at hotellet var en av stedene hvor det var opptreden. Det gav meg et kulturtilbud uten at jeg forlot hotellet.

Takk, bjoerns718

Hei Bjørn!
Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Fint å høre at du fikk opplevd litt av teaterfestivalen her på hotellet!
Håper vi ser deg tilbake igjen ved en annen anledning!
Med vennlig hilsen Silje Brungot, resepsjonssjef

Anmeldt 30. september 2017

Sentral beliggenhet, men lav standard på rom. Dårlig luft, støy og generell slitasje. De som jobber der er vennlige, og fin atmosfære i waynes coffee. Synd at rommet ikke er i samsvar med forventningene en får ved ankomst. Høy pris

Takk, Sigurd V
First Hotel A, Front Office Manager på First Hotel Atlantica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2017

Hei Sigurd!
Takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på.
Beklager at du fikk et dårlig rom denne gangen. Dessverre reflekterte ikke prisen standarden på rommet under ditt opphold.
Vi tar med oss tilbakemeldingen din og ser om det er noe vi kan gjøre noe med.
Flott å høre at de ansatte tok godt vare på deg, og at Wayne's coffee gjorde oppholdet ditt litt bedre. Håper at du ønsker å komme tilbake ved en annen anledning!

Med vennlig hilsen Silje Brungot