Gratis avbestilling frem til 01.08.21
Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 29.07.21
Official HotelUSD 227
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Meg og min mor kom fra Bergen og hadde Bestilt en overnatt. Vi stresset litt med å finne parkering, men ringte hotellet og møtte en svært hyggelig å serviceminded dame, som geleidet oss Til en parkering. Utrolig hyggelig resepsjonsarbeidere, var smilende og blid. Fint rom og god frokost;) anbefales:)

Takk, Helene S
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Bra beliggenhet, greie rom, men delte senger. Dessuten, når man pga corona ikke rengjør eller fyller på for gjester som bor flere netter, så var det lite såper/ shampoo osv. Dessuten: værste hotellfrokost jeg noen gang har fått. To alternativer pga corona, vi valgte den varme. Og fikk: to tørre toastskiver( ikke ristet) delt på to. En loff og en grovere. Hver vår porsjon som bestod av: 1-en- lunken baconskive, to små lunkne sossiser, noe eggerøre og en stor haug hermetiske tomatbønner. Ikke så mye som en tomatskive eller noe annet grønt. Rett og slett elendig. Den kalde frokosten dagen etter var det samme brødet, dog noe ferskere. To skiver hvitost, en skive kokt skinke og en skive salami. Her var det litt grønt med. Men verdt prisen? Langt i fra. Selv med corona kunne man servert f.eks rundstykker, og totalopplevelsen ville vært helt annerledes.

2  Takk, 526hildes
Silje Brungot, Guest Services / Front Office på First Hotel Atlantica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2020

Hei 526hildes,
Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Vi er veldig lei oss for at frokosten ikke var som forventet. Med buffetforbud, så ble det utfordrende for oss å servere noe som kunne være bra nok for gjestene. Vi var aldri vanskelig på det dersom noen ønsket mer mat, men de fleste synes det var bra.
Det samme gjelder forøvrig påfyll av toalettartikler - der fyller vi på og vasker rommet ved behov.

Alt i alt, så hadde dere dessverre ikke en god opplevelse. Jeg håper at dere ønsker å gi oss en ny sjanse ved en annen anledning.

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Enkelt og greit hotell. Rommene var ganske små, men til gjengjeld renslige og ryddige. Ikke kjøleskap på rommet. Noe «kaos» under frokost grunnet mange besøkende og få arbeidere, men personalet var veldig hyggelig. Ligger sentralt i byen, gåavstand til hele sentrum.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Hannaholthe
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

En natts opphold for to på gjennomreise. Et rom i 3 etasje som var ganske lite, og med queen-size dobbeltseng. Det ble veldig varmt på rommet og klimaanlegget kan man ikke styre temperaturen på selv. Det er ikke mulig å åpne vinduet, så det blir ganske tett luft og varmt.

Badet er greit, men når man dusjer blir det vann over store deler av gulvet og dugg på speilet da det ikke er lufting.

Rommet virker rent men noe slitt.

Frokost er grei nok, men litt tynnere brødskiver hadde gjort seg.

+ for sentral beliggenhet og lett å finne parkering.

Dette blir ikke vårt førstevalg ved neste besøk i Ålesund.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, MElisabeth
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Lett å finne frem, litt små rom men gode senger og rent. God shampo, balsam og shower gel. Det som veldig bidrar til dette hotellet er beliggenheten og rett rundt hjørnet er bussterminalen. Frokosten er ganske bra. Jeg kommer til å velge dette hotellet ved mitt neste jobb besøk

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, 340madelenj
firsthotelatlantica, General Manager på First Hotel Atlantica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2020

Hei 340madelenj,
Tusen takk for din fine tilbakemelding! Så godt å høre at du har hatt det bra under ditt opphold hos oss.
Håper å se deg tilbake hos oss snart!
Med vennlig hilsen Inger, direktør