Gratis avbestilling frem til 31.10.21
Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 28.10.21
FindHotelUSD 144
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Ikke minibar eller kjøleskap på rommet. Heller ikke aircondition. Hyggelig betjening og bra frokost. Mye bråk fra utsiden natt til lørdag og søndag. Litt rimeligere enn andre hoteller i sentrum men jeg velger et annet hotell neste gang.

Takk, Roger N
Silje Brungot, Guest Services / Front Office på First Hotel Atlantica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2020

Hei Roger,
tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Vi har dessverre faset ut alle våre kjøleskap.Men vi selger øl og vin i resepsjonen, og har mulighet til å oppbevare ting for gjester, i kjøleskap. Vi er veldig sentralt plassert, og dette kan være både en fordel og en ulempe.
Håper at dere ellers hadde et fint opphold!

Anmeldt 14. august 2020

Fin hotel. Vet ikke hvordan er andre rom, men vi Hadde superior dobbel rom. Fint rom med god plass. God beliggenhet midt i sentrum og hyggelig betjening. Fantastisk frokost. God valuta for pengene....

Takk, ToniRomi

Hei Toni,
Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Så hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold hos oss!
Håper å se dere tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Dette er et meget sentralt hotell midt i byen ved Brosundet. Greie rom med deilige senger og bad. Ikke den beste frokosten men hyggelig betjening
Veldig heldig som fikk bo her til en meget hyggelig pris.

1  Takk, bj_rno265

Hei bj_rno265,
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på.
Så godt å høre at studentene deres hadde et fint opphold!

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Bestilte hotell etter anbefaling fra tripadvisor da vi kom til Ålesund søndag. Booket for to netter.

Hotellet har god beliggenhet rett ved Brosundet og Kremmergården.

Dessverre mangler det mye på vedlikeholdet, og bilder på nettsider stemmer dårlig over ens med virkeligheten.
Vil gjerne nevne noen av de tingene som vi godt synes kunne vært bedre:

Malingsslitte karmer og lister på rom, lyspærer som var gått på bad, hotellrom og heis.

Frokosten var ok. Her får du standard hotellfrokost. Egg og bacon, samt pålegg osv. Men i disse covid-19 tider var vi ikke imponert over de tiltakene som var gjennomført. Bordene ble vasket etter hver gang, men bruk av håndsprit blant gjestene var begredelig. Her burde hotellet markert håndspriten bedre, samt oppfordret til hyppig bruk. Håndspriten stod gjemt mellom kaffikanner og var eller vanskelig å få øye på.

Det mest kritikkverdige ved vårt opphold var renholdet av rommet. Vi la ikke merke til dette før vi hadde bodd en natt, og da vi dro etter dag to hadde vi sett mer. Det var heksesot i vinduskarmer, gummilist under dusjdør var grønn (mørk grønn!) av mygl, det var ikke tørket støv, langs gulvet mot vegger på badet var det en rosa stripe av bakterivekst. En sjekk av gulvet rundt sengen avdekket raskt at rommet ikke var vasket.

Oppsummert et skittent opphold i Ålesund. Om du vil bo rent, bør du velge et annet hotell, eller gjøre hotellet oppmerksom på renholdet.

1  Takk, 168erlendr

Hei 168erlendr,
Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Jeg må bare beklage dersom renholdet har vært dårlig før ankomst til rommet.
Slik skal det ikke være og vi er i gang med å se på rutinene våre.
Ellers så gjør vi det vi kan under frokosten, men vi kan dessverre ikke tvinge våre gjester til å bruke håndspris, kun oppfordre.
Men vi har tatt noen grep ift dette og satt spriten på et eget bord i forkant av frokostsalen, slik at dette er det første man ser når man kommer ned.
Vi skal i gang med noe mindre renovering nå og håper dette vil være med på å løfte hotellet litt.

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og fruen bodde på dette hyggelige hotellet ett døgn og vi var meget godt fornøyd med oppholdet. Vi had rom i 6 etasje, hvor vi had balkong med stol og bord, selve rommet var av god romslig størrelse med gode senger å sove i, ellers både kaffemaskin, vannkoker, kjøleskap, Vinglass, strykebrett,strykjern. Flott bad med varme i gulvet. Ellers var vi meget fornøyd med frokostbuffeen som had ett godt utvalg av diverse pålegg og varmretter å velge i. Anbefaler å ta frokosten før kl 08.30 da slipper man det største rushet og slipper kø ved buffeen. Vi vil gjerne bo her neste gang vi besøker Ålesund, da vi trivdes godt der. Hyggelig betjening og godt renhold er også ett stort pluss.

1  Takk, Kjellemann_12