Anmeldt 16. juli 2021

Vi ble møtt av en resepsjonist uten smil, fikk sjekket inn og fikk fast tid til frokost. Vi valgte 830. Kom ned tid frokost 830, men det var ikke ledig plass. Ble da henvist til en uvasket konferansesal uten nok stoler. Ved frokosten manglet det glass og kaffe. Dette kom etter hvert. Egg og bacon var ett halvstekt egg med ei halv skive bacon på. Utlufting på rommet var kun ett vindu uten skikkelig låsing i 5. etasje. Veldig mye støy fra gate. Hotellet er ikke noe billig å overnatte på så standarden burde vært høyere.
Beklagelse fra ansvarlig, men hva hjelper det. Følelsen av å kaste kr. 3500 ut av vinduet er stor.

Romtips: Styr unna dette hotellet, det finnes flere i Ålesund
Takk, hugbre
Anmeldt 25. juni 2021

Et veldig slitt hotell stemmer overhode ikke med bildene av rommene på deres nettside.rommet vi fikk var ikke korselig mye bråk fra gaten på natta.kommer ikke tilbake dit mere.valgte å dra en dag tidligere

Takk, lauraaB5807BS
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Hotellkjeden har er ekstra godt tilbud til helsepersonell og det var grunn til at vi valgte dette hotellet. Ankom sent på kvelden og fikk et vanlig dobbeltrom. Merkelig innredet med 2 stoler ganske malplassert og uten bord. Men gulvet foran baderomsdøra var sprukket opp skikkelig, så ut som at parketten hadde blitt utsatt for vannskade for en stund siden. Kantene var skarpe og stor risiko for å skade seg. Siden vi bare skulle sove der en natt, venter vi med til neste morgen med å si ifra. Helt grei frokost og beliggenheten til hotellet er bra. Tydelig at man har valgt å fokusere på oppgradering av lobby og resepsjon, framfor rommene.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, kevinmK5174BG
Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

+ Flott utsikt til vann og fjell, sentral beliggenhet i byen og hyggelig betjening. Frokosten var veldig bra, her manglet ingenting.

- Det mangler parkering, men det finnes flere muligheter i nærheten man kan leie.

Flott opphold på dette hotellet, anbefales!

Takk, h_konl2018
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Hotellet har en fantastisk beliggenhet helt sentralt i Ålesund.
Super service fra personalet
Veldig god frokost som inneholder det meste
Sengene kunne vært byttet ut til nye, eneste minuset jeg kan se med oppholdet.
Ellers anbefales det veldig.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, goodwillc