Priceline
Etrip
eDreams
ZenHotels.com
Anmeldt 4. september 2021

Hotellet ligger sentralt i Ålesund.
Dette hotellet trenger en oppgradering. Veldig slitt rom og dårlig seng.
Generelt veldig mørkt hotel. Ok frokost, men så ikke betjeningen i frokost salen.
Dette hotellet gir ingen valuta for pengene, og er alt for dyrt.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, Marianne M
Anmeldt 2. august 2021

Dette er et ganske slitt hotell, som ikke helt forsvarer prisen sin. Alt er veldig basic, og ingen fasiliteter utover toalettpapir og en såpedispenser. Frokostsalen er trang, og utvalget enkelt etter norsk standard. Hotellet er ganske "godt brukt" og lite spennende innredet. Dessuten surret resepsjonisten voldsomt med betalingen, hvilket medførte at vi hadde et par tusen kroner reservert på to forskjellige kort i en ukes tid (vi ba henne dobbeltsjekke, men det trengte hun ikke). Beklager å si at dette er det dårligste hotellet jeg har bodd på i Ålesund.

1  Takk, Nin68
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Bildene stemmer ikke overens med virkeligheten. Hotellet bærer preg av at det er lenge siden det er pusset opp.

På gulvet i gangen vi bodde var det ett svært slitt teppe. Skulle tru det teppe hadde vært der siden hotellet ble bygd.

Veggene på rommet bar preg av slitasje og dårlig vedlikehold.

Rommene er utrolig dårlig lydisolert og luftkvaliteten er svært dårlig. Det lukter gammelt loft inne på rommet. I gangen satt det igjen sur sneip/ røyk lukt.

Våknet med tett nese etter all støvet som var inne på rommet. Når man så luften på dagtid var det dekt med støv.

Her føler jeg at vi har blitt lurt med tanke på bildene av hotellet som ligger på nettet kontra virkeligheten. Prisen samsvarer ikke i det hele tatt med standaren.

Hvis du skal bo i Ålesund anbefaler jeg å finne ett annet hotell.

Takk, Thor L
Anmeldt 28. juli 2021

Vaskekluter fra rengjøring lå igjen på badet, men badet var dårlig rengjort og godteri lå på gulvet på rommet. Ble ordnet, men måtte vente en halvtime. Veldig slitt hotell og bildene stemmer ikke. Frokost til fastsatt tid pga korona, men tomt for kaffe, glass til drikke og vaffelrøre. Måtte vente på brød, egg og frukt. Vaskedame låste seg inn og kom på rommet vårt kl 08 om morgenen, da vi lå i sengen. God beliggenhet, men overpriset ut i fra hva du får.

Takk, Lene L
Anmeldt 27. juli 2021

Jeg har vært på dette hotellet i to dager, og kommer aldri til å komme tilbake igjen. Vi var en stor gjeng som ønsket å oppleve Ålesund. Hotell opplevelsen ødla og var med på å trekke denne opplevelsen ned.

1. Vi ble møtt med mange komplikasjoner i resepsjonen. Resepsjonisten hadde ikke peiling på hva hun skulle gjøre med rommene, til tross for at vi har booket på forhånd. Vi måtte stå å vente en god stund før vi fikk rommene våres.

2. Det første man legger merke til er hvor nedslitt hele hotellet hele hotellet er, spesielt inne på rommene. Det var flekker på veggene, små skader på taket, det var slitasje i vinduskarmene, utrolig mye støv, lampene som står ved senga mangler knapper og funker ikke. Sofa sengene var svært ubehagelig å sove på og i tillegg så ser de ut som sykesenger. Queens size sengene er to senger som er slått sammen, de sklir fra hverandre noe som er veldig irriterende.

3. Servicen var ikke bra. Vi gikk tomme for toalett papir, vi ringte deretter resepsjonen, og fikk beskjed om at de var på vei. Etter å ha ventet en stund, fikk vi aldri no toalett papir. Vi måtte da selv gå ned i resepsjonen å hente dopapir.

4. I et av rommene var toalettet i ustand. Vi ringte da resepsjonen og de sa at vaktmesteren skulle komme dagen etter. Vaktmesteren kom aldri og vi måtte selv fikse opp i problemet, noe som i utganspunktet ikke skal være nødvendig.

5. Dette hotellet er det første hotellet jeg har vært på hvor dørene ikke låses automatisk, etter å ha lukket dem. Dette er viktig informasjon vi burde ha blitt fortalt i resepsjonen, når vi først ankom. En annen bekymring er at rengjøringspersonalet går inn til andre hotell rom, uten å banke på eller bruke nøkkelkort.

6. Vi opplevde at rommene hadde veldig høy temperatur og at rommene manglet temperaturregulering. Det ble veldig varmt i rommene, så vi måtte da åpne opp vinduene før vi skulle legge oss. En ulempe var at vinduene ikke kunne lukkes opp helt, dermed ble det vanskelig å være i rommet.

7. Noe man gleder seg til med hotell, er frokosten. For min del var frokosten ikke en bra opplevelse. Det var veldig lite utvalg. Det var noen få varm mat retter på frokosten, men maten var kald. Når jeg da skal sette meg etter å ha tatt maten min, må jeg sitte i et konferanserom, fordi det er for lite plass i fellesområdet, dette syntes jeg ikke noe om.

9. Noe jeg syntes var merkelig er at dusjen ikke hadde dør, ikke engang dusjforheng. Vannet sprutet ut når det ikke var no dusj forheng.

10. Det vi bestilte ut ifra bildene vi fikk, samsvarte ikke med det vi fikk i det hele tatt.

11. På det ene tre mans rommet, trodde vi det skulle være en dobbel seng og en enkel seng, som vi hadde fått på resten av rommene. På dette rommet hadde vi fått en vanlig sofa, så dermed en dobbeltseng og en sofa.

12. Dette hotellet har brukt corona som en unnskyldning for å ikke rengjøre rommene regelmessig. Dette gir ikke mening, dersom man skal vøre ekstra oppmerksom på hygiene i disse tider.

13. Det er ikke lett å parkere rundt dette hotellet. Hotellet har ikke egen parkerings mulighet, som gjør det vanskelig for gjester å finne parkering tilgjengelig

Helt til slutt vil jeg nevne at to av resepsjonistene jeg møtte på var svært hyggelige og imøtekommende. De hjalp oss i den grad de kunne hjelpe til. De som liker å lade ved senga etter en lang dag, glem det for det er det ikke mulighet til her

Takk, 376dishab