Rått!

Helt fantastisk tur! Kundeservicen var på topp, sjåføren var hyggelig, morsom og kom med masse god... les mer

Anmeldt 1 uke siden
sindreeliass
Norge
Moro

Vi deltok på Wildlife Sea Safari i regi av 62nord og det var en morsom opplevelse. Båtturen var... les mer

Anmeldt 1 uke siden
643andersk
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 26. juli 2020

Vi var uheldige med været, så fikk ikke kjørt ut i havgapet og til Runde, så det ble ikke så mye wild sea life safari, men fikk god erstatning med tur inn til Hjørundfjorden. Får jo ikke gjort så mye med været og det ble laget en god erstatningsopplevelse for oss, men ble allikevel litt skuffet over tiden i båt som ble et kvarter mindre og skulle ønsket at det var litt mer action-kjøring. Anbefaler også at skipperen legger til rette for at det skiftes mellom de som sitter foran og bak, da det kan gi alle en mer gøy kjøreopplevelse

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, laurenselr
62Nord, Daglig leder på 62°NORD, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Tusen takk for konstruktive og gode tilbakemeldinger - vi tar de med videre i arbeidet med å evaluere, og forbedre, våre båtturer. Været får vi ikke gjort noe med, men resten skal vi ha kontroll på.. ;)
Håper å se dere tilbake i Ålesund, og på tur med oss igjen, på et senere tidspunkt.
Ha en fin sommer videre!

MVH Vebjørn Andresen, DL/62°NORD AS

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Kjempeflott 2 timers tur. Vi fikk sett hvithaleørn, kobbersel, lundefugl og fuglefjellet på Runde. Dette i tillegg til flott natur. Super tur med trygg og flink båtfører. Vel verdt prisen!!!

Råd: hvis man ikke er veldig vant til sjø og litt redd av seg, følg råd fra fører og sitt bak i båten. Jeg gjorde ikke det og måtte bytte plass underveis. 63 knop var raskere enn jeg trodde

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Mariannegansmo
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Ribbtur til fuglefjellet Runde er noe vi trygt kan anbefale! Som innlandsmenneske med respekt for havet, var jeg spent på opplevelsen, men med fint vær var dette bare utrolig. Vi kom tett på fjellet, så seler på vei ut, havørn på matjakt, masse lundefugl og havsule som ruget i fjellet. Interresant og hyggelig guide med mye kunnskap! Kjenner du til Rundeskatten?

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 906gudrunf
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Turen var avlyst uten at vi fikk beskjed. Da vi møtte opp på kaia fikk vi vite at pengene ville bli refundert om 3-5 dager! Ekstremt skuffende. Vi hadde gledet oss lenge til dette.
Mer alvorlig: Å forvente at en familie kan vente så lenge med å få tilbake ca 4000 kr syntes jeg er utrolig arrogant. Dette er en kostbar aktivitet - mange har ikke penger til å finne på noe annet før man har fått tilbake pengene. 62 nord burde virkelig se på kundebehandlingen sin!

Dato for opplevelse: juli 2017
2  Takk, AnneE287
62Nord, Kundeansvarlig på 62°NORD, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2017

Hei, utrolig dumt at dere hadde en dårlig opplevelse.
Dette er en væravheing aktivitet og denne turen ble avlyst på grunn av dårlig vær på Runde, og det var rett og slett ikke forsvarlig å gå ut med båt denne dagen.
Slik jeg kan se det bestillte dere ikke turen gjennom oss, men via turistinformasjonen.
Da er det de som står for refundering av penger og informering om kansellerte turer.
Håper dere får mulighet til å blli med på turen an annen gang :)

Mvh 62 Nord

Anmeldt 7. august 2016 via mobile enheter

Dette var en opplevelse for livet. Med gode historier, sjøliv og fart og spenning vil jeg anbefale dette til både store og små. Sammen med både norske og utenlandske turister, fikk jeg som sunnmøring oppleve hva alle snakker om. Tusen takk for en minnerik tur

Dato for opplevelse: juni 2016
1  Takk, Ingatangen
62Nord, Resepsjonssjef på 62°NORD, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2016

Takk for den flotte tilbakemeldingen Inga! Gøy at sunnmøringene er like begeistret som turistene :)