Moro

Oslo, Norge
Flott opplevelse

Anmeldt 3. august 2020
483hilder

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi deltok på Wildlife Sea Safari i regi av 62nord og det var en morsom opplevelse. Båtturen var flott og vi fikk både vind og salt i håret! Vi var også heldige og fikk se sel og sjøfugl i sitt rette element. Båtfører var flink til å føre båten i sjøen og hadde mye god informasjon underveis. Gleder med til minstemann kan være med om et par år,

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 643andersk
62Nord, Daglig leder på 62°NORD, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjekt å høre at dere hadde en morsom tur på sjøen med oss! Vi gleder oss til å se dere igjen - ha en fortsatt fin sommer :)

MVH Vebjørn Andresen, DL/62°NORD

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Elendig kundeservice. Fått tur flytta pga manglenede sjåfør. Turen vi skulle på ble avlyst, mens den vi ble flytta fra fortsatt gikk(turen som manglet sjåfør). Vi var et reisefølge på 7 personer som hadde bestilt 1 mnd i forveien. Vil absolutt anbefale folk å spare pengene sine.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Thomaso15yeah
62Nord, Daglig leder på 62°NORD, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei,

Dette var leit å lese, beklager at dere har hatt en dårlig opplevelse med oss.

Vi har forsøkt å finne ut av hva som har skjedd, men finner ingen kansellerte turer som kan være den dere var påmeldt. Håper derfor at du kan ta kontakt direkte med meg, slik at vi kan forsøke å finne ut hva som har gått galt.

Jeg kan nås på telefon 960 46 668, eventuelt på epost vebjorn@62.no.

Beklager igjen, håper å høre fra deg.

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Sol, lite vind, havsule, lundefugl, Brugde(kjempebonus), havørn, fart, vind i håret. Gøy for hele familien, anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 483hilder

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, kjekt å høre at dere hadde en fin tur sammen med oss!
God sommer!

Anmeldt 26. juli 2020

Vi var uheldige med været, så fikk ikke kjørt ut i havgapet og til Runde, så det ble ikke så mye wild sea life safari, men fikk god erstatning med tur inn til Hjørundfjorden. Får jo ikke gjort så mye med været og det ble laget en god erstatningsopplevelse for oss, men ble allikevel litt skuffet over tiden i båt som ble et kvarter mindre og skulle ønsket at det var litt mer action-kjøring. Anbefaler også at skipperen legger til rette for at det skiftes mellom de som sitter foran og bak, da det kan gi alle en mer gøy kjøreopplevelse

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, laurenselr

Tusen takk for konstruktive og gode tilbakemeldinger - vi tar de med videre i arbeidet med å evaluere, og forbedre, våre båtturer. Været får vi ikke gjort noe med, men resten skal vi ha kontroll på.. ;)
Håper å se dere tilbake i Ålesund, og på tur med oss igjen, på et senere tidspunkt.
Ha en fin sommer videre!

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Kjempeflott 2 timers tur. Vi fikk sett hvithaleørn, kobbersel, lundefugl og fuglefjellet på Runde. Dette i tillegg til flott natur. Super tur med trygg og flink båtfører. Vel verdt prisen!!!

Råd: hvis man ikke er veldig vant til sjø og litt redd av seg, følg råd fra fører og sitt bak i båten. Jeg gjorde ikke det og måtte bytte plass underveis. 63 knop var raskere enn jeg trodde

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Mariannegansmo