By Sightseeing Alesund Hop-On Hop-Off Busstur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Turistinformasjonen i Ålesund på
Anmeldt 16. september 2019

Blide og smilende jenter i informasjonen. Veldig hjelpsomme og service innstilte ! Fikk veldig god hjelp.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, erodkv
Anmeldt 18. mai 2018

Veldig behjelpelige, hyggelige og kunnskapsrike medarbeidere på turistkontoret.
Kom innom Ålesund Turistkontor for å få forslag om attraksjoner og dagsturer i Møre og Romsdal - du kommer ikke til å angre!

Hilsen Mila Dittmann

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, TripsOfNorway
Anmeldt 5. august 2017

I myldret av turistmagneten Ålesund, fikk vi meget god veiledning- og råd fra service innstilte personale på Ålesund Turistkontor. Med hendene fulle av brosjyrer og kart gikk vi på oppdagelsesferie i vakre Ålesund- og omegn. Anbefales! d:o)

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, jans0der
VisitAlesund, Daglig leder på Turistinformasjonen i Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Håper dere hadde en fin oppdagelsesferie i vårt område! Dere er hjertelig velkommen tilbake når det måtte passe :)

Ha en fin dag!
Mvh
Anita
Turistinformasjonen

Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Vi fikk god hjelp og god informasjon om ting å gjøre i byen. Vennlige ansatte som virket engasjerende for at vi skulle få et fint besøk i byen deres.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, OddMagnarT
VisitAlesund, Leder  på Turistinformasjonen i Ålesund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper dere har hatt et fint opphold i vår region og ønsker dere hjertelig velkommen igjen ved en senere anledning! Mvh Anita

Anmeldt 22. september 2016

En av våre favorittbyer i Norge er vakre- og fotogene Ålesund. Her blir man aldri lei av å gå rundt å lukte havluft, arkitektur, bryggesjarm, båtliv, mennesker, og besøke div. bevertningssteder- og tilbud. For å gjøre det mest mulig konsentrert pga. begrenset tid som turist, bør man besøke turistkontoret! Disse ivrige- og kunnskapsfulle ansatte hjalp oss ubeskrivelig mye, og med kart- og fargeglade brosjyrer, fikk vi langt mere ut av vårt begrensede besøk i Sunnmøre byen! Mange takk! d:o)

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, jans0der