Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Topptur til Sukkertoppen på
Anmeldt 19. oktober 2019

supert når du bare ønsker en rask og enkel topptur.
lett å komme seg dit,enkelt å gå,god trim og fantastisk utsikt.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, sussa1995
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Vi var en variert gruppe med trente og utrente samt små og store. Dette var en kjempefin tur og passe utfordrende. Ikke så gjørmete denne dagen. Anbefales

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Andreaanes
Anmeldt 23. juli 2019

Fin tur i dag til Sukkertoppen. Fin sti, noe bløte partier. Ett par fjellsko er god å ha på. Flott utsikt.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, mallamareno50
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

3 timers tur nært Ålesund. På toppen er det fin utsikt over øyene rundt og til sentrum. Fin sti. Passer for alle.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Passport368552
Anmeldt 13. februar 2019

Fra parkeringsplassen går det først i jevn stigning i skog som senere går over til snaufjell. Unik 356 graders ikke bare over Ålesund men vidt utover storhavet med ett utall av øyer.
Det bør helst være godt vær uten særlig vind. Av erfaring vet jeg at kraftig kraftig vind fra havet slett ikke er til å spøke med i området.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Gudmund Olver S