“OK Pizzeria”

Kjøkken: Pizza
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Middagsalternativer: Gatekjøkken
Anmeldt 10. august 2021

Det var umulig å finne en god restaurant i Ålesund, som var åpen en søndag, så vi endte opp med Pizza.
Stedet var ikke spesielt spennende - interiøret heller kjedelig. Hyggelig betjening og OK service. Utrolig at et Pizzeria går tom for pepperoni når 90% av pizzaene på menyen har det som ingrediens, men slik var det.
Pizzaene var gode og vinen var forholdsvin lavt priset .

1  Takk, Victor R

Anmeldt 25. juli 2021

Vi hadde gått rundt i Ålesund, for å finne et sted å spise. Fant til slutt denne resturanten/baren. Stedet har en del plasser/bord, heldigvis plass nok til oss. Vi spiste en amerikansk pizza og noen øl. Pizza'n var god, men sto ikke helt til forventningene av "steinovnspizza". Fint sted om man vil ha en god pizza til en rimelig penge.

Takk, perkristiank2017
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte italiensk pizza alle tre, og denne pizzaen er ikke å anbefale. Pizzabunnen var som hard papp og absolutt ikke noe jeg forbinder med steinovnsbakt italiensk pizza. Lokalene var slitne, det føltes skittent og luktet ekkelt. Det eneste positive var at de hadde Pepsi Max.

Takk, berit38
Anmeldt 12. juli 2021

Kaotisk stemning, lite vennlig betjening. Skittent. Luktet stramt av urin og sigarettrøyk. Fikk beskjed om at «maten kom så fort som mulig!» Det tok 50 minutter. Den «amerikanske» pizzaen var som å spise en egenstekt Big One. Den «italienske», som de for øvrig ikke bør omtales som italiensk, smakte seig papp. Ingenting bærer preg av å være laget fra bunnen. Det var dessuten feil pizza som ble servert. En av de verste restaturantopplevelsene noen sinne! Vi «valgte» restauranten i total mangel på alternativer, da hele byen var fullbooket.

Takk, 328kamillae
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Traff en betjening helt uten noen form for smil. Fikk bestilt 2 stk pizza som skulle være av italiensk type. Med steinovn burde dette være mulig å få til. Pizzaene kom og skuffelsen ble stor. Fikk en tørr bunn med "pappsmak" heller ikke sausen var mye å skryte av. For første gang på lenge ble ikke pizzaen spist opp. Den ene pizzaen hintet i navnet om parmaskinke, men nei her kom kokt skinke. Alt i alt en elendig opplevelse.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Geir H

Reisende som så på Steinovnen Bar & Pizzeria, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal
Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Steinovnen Bar & Pizzeria? Del dine erfaringer!