By Sightseeing Alesund Hop-On Hop-Off Busstur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Barnas Lekeland Ålesund på
Anmeldt 30. april 2017 via mobile enheter

Det er et bra sted å feire bursdager på, helt OK mat og grei underholdning for barna.

Selve leke apparatene ser ut til å fenge barna, det ser sikkert og profesjonelt ut.

På den negative siden er det altfor få toaletter!

Det er ofte mye folk på Lekeland og da er det relativt stor do kø.

Dato for opplevelse: april 2017
1  Takk, Olav F
Anmeldt 30. mars 2017 via mobile enheter

Barna synes det var gøy... noe lite sammenlignet med andre lekeland. Derav blir støynivået neste uutholdelig! Cafe og sitte plasser er omtrent oppi lekeapparatene. Upraktisk med andre etasje når barna spring opp dit! Ingen oversikt da uten om du følger etter de hele tiden. Også lett å gå ut.
Kun 1 toalett nede og 2 oppe! Så her må en nesten planlegge når en skal på do. Betjeningen kan også ta seg et "smile kurs;)" Ikke akkurat den hyggeligste opplevelsen! Maten er dyr og dårlig!

Dato for opplevelse: januar 2017
1  Takk, anineo
Anmeldt 21. oktober 2016

Arti lekeland for de små. For oss voksne blir det mye støy og bråk. Det er bra med festlige leker for de som er veldig små og til de som er ganske store.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Silje R
Anmeldt 9. oktober 2016 via mobile enheter

Supert sted for store og små. Hit drar man for lek og morro. Det er lett å finne igjen barnet i seg på denne plassen. Anbefales!
Maten er helt grei.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, anne19844
Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Jeg var på barnas lekeland Ålesund for en stund siden, og jeg var STORFORNØYD!! Barna koste seg og vi voksne slappet av i en behagelig sofa med en nydelig pita og deilig softis Personalet var meget smilende og hjelpsomme! Også personer du kunne slå av en prat med. Ja denne dagen synest familien var veldig artig. Kommer garantert tilbake ! Anbefaler dette til andre.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, reidunpreidun