Fantastisk bytur i Ålesund

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Brosundet i Ålesund på
Anmeldt 3. mai 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted midt i byen. Selv i litt regnvær var det flott å vandre rundt sundet og se på alle bygningene. Når man først er der, anbefaler jeg et besøk i Jafs brosundet. De har verdens beste fish and chips som kan inntas mens man sitter på en benk ved brosundet.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, Jon K
Anmeldt 16. april 2020

På vår vandretur i vakre Ålesund, kommer man ofte til det fantastiske flotte Brosundet, et viktig sted i bybildet. Har sikkert tatt utallelige fotos av miljøet langs sundet, som skifter inntrykk- og karakter gjennom døgnet. Må oppleves, et must!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, jans0der
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Wow for en oase av et hotell. Perfekt beliggenhet ved den sjarmerende kanalen midt i byen. Resepsjonen oser av ro og hjemmekoselig atmosfære. Godt å sitte ved peisen en sur februar kveld. Rommet var helt topp med god seng og gode spa produkter på badet. Så utrolig flott mix av bjelker fra den gamle fabrikken og nye mer moderne møbler. Her vil jeg bo mer
Takk til en super hyggelig gjeng i resepsjonen

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, Tone Ragnhild R
Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

En hotell med flott beliggenhet midt i Ålesund. Meget God standard på rommene med et flott særpreg. Hyggelig personale og god service.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Anne P
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Har bodd her flere ganger, og foretrekker rom i den gamle delen selv om rommene er små. Frokosten var rikholdig og velsmakende, og servicen god.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, kirstih180