Ulike måter å oppleve Brosundet i Ålesund på
Anmeldt 5. september 2020

Dette er første gang jeg sender en anmeldelse. Vi har vært på norgesferie med mange fine hotellopphold før vi endte reiser i Ålesund. Rommet vi fikk hadde ikke aircondition så vi måtte ha vindu åpen for å få luftsirkulering på rommet. Vindu var ødelagt så måtte holdes åpent med et håndkle Opplevde stort støy fra baren og uteområdet til kl 0200 på natten. En stor gruppe mennesker som forberedte seg til bryllup torsdag kveld. Så høylydt at jeg og min datter umulig kunne sove. Vi hadde rom rett over baren og vindu over inngangsparti i 4 etasje.. Aldri opplevd lignende. Prøvde å ta dette opp med personalet ved utsjekk om hva reglene for dette var for hotellet når det gjaldt å være stille til et gitt klokkeslett og alkoholservering. Og forklarte at dette hadde ødelagt vårt opphold. Dette oppholdet var på en hverdag og ansamlinger og alkoholservering spesielt under covid-19 restriksjonene til så sent. Ble møtt med svært lite forståelse. Fikk beskjed om at vi kunne bedt om å få byttet rom midt på natten eller vi kunne få oppgradering av rom om vi kom tilbake?? Ble kun møtt med irritasjon. Dette var en overraskende og lite hyggelig opplevelse. Skulle tro at personalet selv ville holde støynivå nede når klokken rundet 24.00. Det er lytt på hotellet generelt men når festen føles som den er inne på rommet så bør dette håndteres av hotellets personale før klokken tipper 02.00. Det var to slitne som sjekket ut kl 0930 morgenen etter. Når vi da blir møtt med så lite servicevillighet ved utsjekk sitter vi igjen med dårlig inntrykk. Kaos ved frokost med alt for mange gjester og covid 19 restriksjoner med servering ved bordet. God mat når den kom og hyggelig personale ved frokosten dom gjorde så godt de kunne under omstendighetene. Dette er et dyrt hotell i Ålesund og til denne prisen for et rom så var dette ikke tilfredsstillende behandling av gjester.

Dato for opplevelse: september 2020
2  Takk, KarianneTA
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Dette er jo selve hjertet av Ålesund. Har vært her mange ganger nå og synes det er en fin plass å sitte og roe ned og se på folkelivet. Skulle gjerne sett byen før 1904 med trehusbebyggelse men blir også imponert av de mange vakre murbygningene. Ikke like imponert av de kollosale nybyggere som f.eks rådhuset som bryter med resten.

1  Takk, bj_rno265
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Fint å gå litt i Ålesund Sentrum og se på de vakker sjøhusene og fargerike bygningene. God fish & chips gatemat i nærheten.

Takk, MauriceAG
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Ålesund byr på mye flott fjord og fauna.

Men fra Brosundet ser du virkelig det flotteste Ålesund kan tilby i ett synsperspektiv.

Anbefaler alle å teste metallkrakkene på siden av broen som er oppvarmede året rundt hvor man kan sitte og nyte en is eller annet i varm atmosfære.

Takk, Christerk1987
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig godt plassert. Vi ble møtt av hyggelig og forekommende resepsjonist da vi kom nattestid fra Hurtigruta. Veldig god frokost hvor alle smittevernshensyn i forhold til corona var tatt. Fresht og fint rom med kjempegode senger og veldig gode hygieneartikler. Til og med balsam for håret. Hot kommer jeg tilbake neste gang jeg skal til Ålesund ogs

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, 580karib