Fantastisk bytur i Ålesund

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Brosundet i Ålesund på
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Størrelsen på rommet stod på ingen måte i forhold til prisen. Det var et veldig knøttlite dobbeltrom og badet var på to kvadratmeter. Ellers var hotellet fint, men det var mange nivåforskjeller. God frokost og fin beliggenhet i vakre Ålesund.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, annemargrethe
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Dette er et godt eksempel på hvor viktig det er at design og funksjonalitet går hånd i hånd: fellesarealene er veldig tøffe - gjennomført rustikk stil. Men rommene er latterlig små: du sitter med haka i vasken når du setter deg på do. Skal du inn i dusjen risikerer du å komme i klem i døra … Frokosten er helt ok - ingen høydare.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Britt S
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Varm velkomst, hyggelig resepsjon, flott design hvor heisen går ‘ned i’ peisen. Vi fikk rom i 4. etasje, store og trivelige. Deilig frokost. God hygiene og god corona-oppfølging.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, Rolf H
Anmeldt 29. mai 2021

Dette stedet er midt i smørøyet i Ålesund sentrum hvor man kan sitte på en benk og beundre båter eller studere på nært hold de flotte bygninger i Jugendstil. Det er dette området som gjør at jeg synes Ålesund er en av de absolutt flotteste byene i Norge og som gjør at jeg anbefaler utlendinger å besøke Ålesund.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 22. oktober 2020

Fint område med mange vakre og koselige resturanter. Her er det bare å velge å vrake mellom gjennomførte spise steder

Dato for opplevelse: oktober 2020
1  Takk, Stian H