Kjent utsiktspunkt over Ålesund

Betalt entre, men fritt tilgang den ene kvelden og stengt den andre uten skilt e.l. Bunker fra 2... les mer

Anmeldt 2 uker siden
seimsdalen
Årdalstangen, Norge
Nydelig utsikt men kom i kafeens åpningstid. Det var gratis adgang !

Nydelig utsikt over byen. Kafeen åpnet dørene og tilgangen til platået kl. 1130 selv om plakaten... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Imislund
Moss, Norge
Les alle 1 644 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig utsikt og flott inne også. Trappetrinnene opp går lett når man kan skue utover byen underveis. Gode sveler venter på toppen.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Passport368552
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Flott trapp fra parken opp i høyden med en fantastisk utsikt over ålesund by!

Virkelig verdt turen.

Er du interessert i å dra på stikk ut tur eller geocash kan du fortsette på stiene videre i lengre strekninger og nærmest gå på høyden av ålesund sentrum.

1  Takk, Footprints775157
Anmeldt 20. september 2018

Var innom for å nyte utsikten og ta en kopp kaffe. Fin plass og god utsikt. Helt greit utvalg av kaker og svele mm.

Takk, FrankJohnnyS
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Kjørte bil opp da vi hadde med hund som måtte ha en plass å være da vi var inne i restauranten. Spiste rekesmørbrød å karbonadesmørbrød , veldig godt. Men det var jo utsikten vi var der for. Den var spektakulær lettskyet å litt sol så det var en perfekt dag å besøke Aksla på.

Takk, Skancke
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Må oppleves. Her får du panorama utsikt over Ålesund. Ta gjerne trappene ned til sentrum. Dette er en flott opplevelse og du kan få både mat og drikke på toppen.

Takk, Annkrs