1-dagers hop-on-hop-off audio-guidet tur i Ålesund

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Fjellstua Viewpoint på
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Hvis du skal til Ålesund må du få med deg turen opp dei 418 trappene opp til fjellstua. Her får du sjå ei aldeles nydelig utsikt over Ålesund. Fjorder, fjell, bykjernen i jugend stil, hurtigrutekaia Osv. Osv. Spektakulært rett og slett.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Mokiiina
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig utsikt og flott inne også. Trappetrinnene opp går lett når man kan skue utover byen underveis. Gode sveler venter på toppen.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Passport368552
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Flott trapp fra parken opp i høyden med en fantastisk utsikt over ålesund by!

Virkelig verdt turen.

Er du interessert i å dra på stikk ut tur eller geocash kan du fortsette på stiene videre i lengre strekninger og nærmest gå på høyden av ålesund sentrum.

1  Takk, Footprints775157
Anmeldt 20. september 2018

Var innom for å nyte utsikten og ta en kopp kaffe. Fin plass og god utsikt. Helt greit utvalg av kaker og svele mm.

Takk, FrankJohnnyS
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Kjørte bil opp da vi hadde med hund som måtte ha en plass å være da vi var inne i restauranten. Spiste rekesmørbrød å karbonadesmørbrød , veldig godt. Men det var jo utsikten vi var der for. Den var spektakulær 😄 lettskyet å litt sol så det var en perfekt dag å besøke Aksla på.

Takk, Skancke