Ta turn hit!

Nydelig utsikt utover hele Ålesund. Anbefales å ta turen hit når du er i området. Var en del folk... les mer

Anmeldt 4 dager siden
heidibS4893YB
Lofoten, Norge
Kjent utsiktspunkt over Ålesund

Betalt entre, men fritt tilgang den ene kvelden og stengt den andre uten skilt e.l. Bunker fra 2... les mer

Anmeldt 3 uker siden
seimsdalen
Årdalstangen, Norge
Les alle 1 645 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur, mange stoppesteder underveis for fotopauser. Fornuftig å ha ed vann og noe litet å spise på, Fjellstuen var ikke åpen, kostet heller ikke penger for å komme ut på terassen.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, gstussi
Anmeldt 25. mai 2020 via mobile enheter

Endelig fikk jeg også mulighet for å gå trappene opp til Aksla. Topp vær i Ålesund denne dagen. Flott til laget.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, Linda S
Anmeldt 3. mai 2020 via mobile enheter

Var dessverre stengt når vi var der, men porten var åpen slik at man kunne gå til utsiktspunktet utendørs. For de som ikke orker å gå 418 trappetrinn opp hit, er det fullt mulig å kjøre rundt nesten helt til døra. Absolutt et must å få med seg når man er i Ålesund.

Dato for opplevelse: mai 2020
1  Takk, Jon K
Anmeldt 16. april 2020

Hele Ålesund fremstår som et paradis og postkort. Besøker byen hvert år, og familien setter meget stor pris på de mange fantastiske opplevelsene! Anbefales! d:o)

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, jans0der
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Vår andre tur oppe på byfjellet i Ålesund. Veldig fin tur og enorm utsikt. Vi spiste utsøkt lunsj og tok ett par kalde når vi var der. Vi var ekstremt heldige med været. Og hadde ett utrolig fint opphold.

Takk for oss, kommer garantert tilbake!

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, DanielNaess