Flott utsikt over byen, mens du spiser en hyggelig lunsj

Etter en artig tur opp trappene fra Byparken, ble vi belønnet med praktfull utsikt over hele... les mer

Anmeldt 7. august 2021
485hegeb
Ta turn hit!

Nydelig utsikt utover hele Ålesund. Anbefales å ta turen hit når du er i området. Var en del folk... les mer

Anmeldt 28. juli 2021
heidibS4893YB
Lofoten, Norge
Les alle 1 648 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

418 trappetrinn for å gå opp til Fjellstua med masse fotomuligheter og stoppesteder på veien opp.
Men ingen servering eller toaletter på toppen!

Et tips er å gå 200m ennå lenger opp og se på gamle bunkere fra krigen.

2  Takk, Thafredrik
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Meget fint utsikt over byen og fint kvelds trimm for latte turister. Låner seg å vente til solskinn vær før man kommer seg opp 400trinn.

Takk, janbloch86
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur, mange stoppesteder underveis for fotopauser. Fornuftig å ha ed vann og noe litet å spise på, Fjellstuen var ikke åpen, kostet heller ikke penger for å komme ut på terassen.

Takk, gstussi
Anmeldt 25. mai 2020 via mobile enheter

Endelig fikk jeg også mulighet for å gå trappene opp til Aksla. Topp vær i Ålesund denne dagen. Flott til laget.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, Linda S
Anmeldt 3. mai 2020 via mobile enheter

Var dessverre stengt når vi var der, men porten var åpen slik at man kunne gå til utsiktspunktet utendørs. For de som ikke orker å gå 418 trappetrinn opp hit, er det fullt mulig å kjøre rundt nesten helt til døra. Absolutt et must å få med seg når man er i Ålesund.

Dato for opplevelse: mai 2020
1  Takk, Jon K