Flott utsikt over byen, mens du spiser en hyggelig lunsj

Etter en artig tur opp trappene fra Byparken, ble vi belønnet med praktfull utsikt over hele... les mer

Anmeldt 7. august 2021
485hegeb
Ta turn hit!

Nydelig utsikt utover hele Ålesund. Anbefales å ta turen hit når du er i området. Var en del folk... les mer

Anmeldt 28. juli 2021
heidibS4893YB
Lofoten, Norge
Les alle 1 648 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin tur opp trappene, og utrolig flott oversikt over Ålesund og omegn. Et must hvis man ikke har vært der.

1  Takk, Haakonc2015
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Lett tur fra sentrum opp trappene så er du fremme. Antagelig byens beste utsiktspunkt!
Vi håpet på en kafe og en kopp kaffe på toppen, men det er ingen servering. Det ser ut til at det har vært servering en gang for flere år siden

Takk, blitho
Anmeldt 27. juli 2020

Man kan ikke være i Ålesund uten å ha sett byen herfra. En utrolig utsikt i nær sagt all slags vær, og været skifter fort! Gå trappene opp og ned, eller veld ei anna rute en av veiene. Gjerne Vannspringdalen, gå kun et lite stykke lenger inn på fjellet før en svinger til høyre ned mot byen, litt gruslagt sti og litt trapper. Fin runde!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Synnøve B
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

fin utsikt. fikk med oss solnedgang i havgapet. verdt turen opp. gratis adgang. må bare oppleves. et must

Takk, 923olavm
Anmeldt 26. juli 2020

Ta gjerne en tur opp til Aksla ettersom dere er godt kjent med byen! Gikk en tur opp tidlig på morgningen for å unngå mange besøkere. Syns at landskapsarkitekter og ingeniørene har gjort en fantastisk jobb for å tilrettelegge denne perlen for innbyggerne og turisme! Anbefalt!

1  Takk, 614sapira