Kjent utsiktspunkt over Ålesund

Betalt entre, men fritt tilgang den ene kvelden og stengt den andre uten skilt e.l. Bunker fra 2... les mer

Anmeldt 2 uker siden
seimsdalen
Årdalstangen, Norge
Nydelig utsikt men kom i kafeens åpningstid. Det var gratis adgang !

Nydelig utsikt over byen. Kafeen åpnet dørene og tilgangen til platået kl. 1130 selv om plakaten... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Imislund
Moss, Norge
Les alle 1 644 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Anbefaler alle å dra seg opp trappene her, enten etter tenna, beina eller hva annet hjelpemiddel man har for å nyte utsikten.

Vi beveget oss også mot rundksue som ligger 0,7km enda høyere opp.
Det var en hyggelig gåtur men ville eventuelt spart kaloriene for dette og holdt dere i område fjellstua og dens mange sitteplasser opp og ned.

Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Christerk1987
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin tur opp trappene, og utrolig flott oversikt over Ålesund og omegn. Et must hvis man ikke har vært der.

1  Takk, Haakonc2015
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Lett tur fra sentrum opp trappene så er du fremme. Antagelig byens beste utsiktspunkt!
Vi håpet på en kafe og en kopp kaffe på toppen, men det er ingen servering. Det ser ut til at det har vært servering en gang for flere år siden

Takk, blitho
Anmeldt 27. juli 2020

Man kan ikke være i Ålesund uten å ha sett byen herfra. En utrolig utsikt i nær sagt all slags vær, og været skifter fort! Gå trappene opp og ned, eller veld ei anna rute en av veiene. Gjerne Vannspringdalen, gå kun et lite stykke lenger inn på fjellet før en svinger til høyre ned mot byen, litt gruslagt sti og litt trapper. Fin runde!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Synnøve B
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

fin utsikt. fikk med oss solnedgang i havgapet. verdt turen opp. gratis adgang. må bare oppleves. et must

Takk, 923olavm