Flott utsikt over byen, mens du spiser en hyggelig lunsj

Etter en artig tur opp trappene fra Byparken, ble vi belønnet med praktfull utsikt over hele... les mer

Anmeldt 7. august 2021
485hegeb
Ta turn hit!

Nydelig utsikt utover hele Ålesund. Anbefales å ta turen hit når du er i området. Var en del folk... les mer

Anmeldt 28. juli 2021
heidibS4893YB
Lofoten, Norge
Les alle 1 648 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Best utsikt over hele Ålesund. Vi gikk opp med bilen men gikk litt ned for å se over hele byen fra forskjellige vinkler. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, MauriceAG
Anmeldt 4. august 2020

Oversikten ligger ca 20 min gange fra by-sentrum, i vakre omgivelser. Toppen er "must do" for alle turister i Ålesund

Takk, Gunglend
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Anbefaler alle å dra seg opp trappene her, enten etter tenna, beina eller hva annet hjelpemiddel man har for å nyte utsikten.

Vi beveget oss også mot rundksue som ligger 0,7km enda høyere opp.
Det var en hyggelig gåtur men ville eventuelt spart kaloriene for dette og holdt dere i område fjellstua og dens mange sitteplasser opp og ned.

Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Christerk1987
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin tur opp trappene, og utrolig flott oversikt over Ålesund og omegn. Et must hvis man ikke har vært der.

1  Takk, Haakonc2015
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Lett tur fra sentrum opp trappene så er du fremme. Antagelig byens beste utsiktspunkt!
Vi håpet på en kafe og en kopp kaffe på toppen, men det er ingen servering. Det ser ut til at det har vært servering en gang for flere år siden

Takk, blitho