Flott utsikt over byen, mens du spiser en hyggelig lunsj

Etter en artig tur opp trappene fra Byparken, ble vi belønnet med praktfull utsikt over hele... les mer

Anmeldt 7. august 2021
485hegeb
Ta turn hit!

Nydelig utsikt utover hele Ålesund. Anbefales å ta turen hit når du er i området. Var en del folk... les mer

Anmeldt 28. juli 2021
heidibS4893YB
Lofoten, Norge
Les alle 1 648 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Et must om man er i Jugendbyen. Får et super oversikt over byen og området rundt. Ikke lett å komme med bil i turistsesongen men kanskje ikke annet å vente. Skulle gjerne hatt tid til å gå rundt på stiene men det får bli neste gang.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, bj_rno265
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi gikk trappene ned etter å ha gått en runde opp via Vannspringdalen. Litt skuffende at Fjellstua var stengt

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, InaMitt
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Flott utsikt over Ålesund og omkringliggende hav og øyer.
Anbefaler å gå turen opp trappene fra Byparken.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, randresen
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Var en fin opplevelse å gå disse trappetrinnene opp til toppen. Fin utsikt underveis og fint tilrettelagt med utkikkspunkter. Kjedelig at Fjellstua var stengt, var ingen steder å sette seg ned for å nyte matpakka. Satte oss på en topp litt lenger bak da. Selve turen er bedre enn selve utkikkspunktet på toppen.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Trine1972
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Best utsikt over hele Ålesund. Vi gikk opp med bilen men gikk litt ned for å se over hele byen fra forskjellige vinkler. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, MauriceAG