Trollstigen, The Trolls Land

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Fjellstua Viewpoint på
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig utsikt utover hele Ålesund. Anbefales å ta turen hit når du er i området. Var en del folk der mens vi var der, noe som kan tyde på at dette er en populær plass å dra til.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, heidibS4893YB
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Betalt entre, men fritt tilgang den ene kvelden og stengt den andre uten skilt e.l.
Bunker fra 2. Verdenskrig ved siden har like fint utsikt og er gratis.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, seimsdalen
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig utsikt over byen. Kafeen åpnet dørene og tilgangen til platået kl. 1130 selv om plakaten viste kl. 1200. Ingen inngangspenger. Strålende sol . Spisebordene hadde egne spritdispensere og solkrem, faktor30! Nøt en deilig riesling og en Hansa IPA mango. Koste oss

Dato for opplevelse: juni 2021
2  Takk, Imislund
Anmeldt 22. oktober 2020

Dette er en enkel tur med mulighet for fin utsikt over Ålesund. Tok ikke tiden men tror ikke det gikk mer en 20 min opp og ned.

Dato for opplevelse: oktober 2020
1  Takk, Stian H
Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Dette må man få med seg når man er i Ålesund, en flott tilrettelagt aktivitet som passer for alle. Flott utsikt over byen. Kjempefin trapp, og om du ikke orker kan man ta bilen opp. Kafen var stengt.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Ambassador109167