“Svært gode drinker og rask servering”
Anmeldelse av Milk Bar & Lounge

Milk Bar & Lounge
Vurdert som nr. 19 av 98 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Bar
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 16. juli 2020

Tok et par drinker her etter å ha spist på XL diner som ligger rett ved siden av. Vi fikk svært gode drinker - dette kan de her.

2  Takk, andrebli

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Var her for første gang som turist fra Oslo. Baren har en unik plassering med fantastisk utsikt. Det er et kult sted å komme for å nyte litt drikke og servicen er helt upåklagelig. Uheldigvis er ikke bartjenerene like flinke. Vi bestilte et godt utvalg av drinkene di tilbydde, men dessverre så levde de ikke opp til forventningene. Vi kjenner godt til de drinkene vi bestilte og vet veldig godt hvordan de skal smake, her smakte de ikke sånn. Kort oppsummert ; et kult sted med middelmådige drinker.

Takk, Kalla811
Anmeldt 28. juni 2020

Hyggelig sted med service-minded ansatte. Rask og god service. Godt utvalg av øl og drinker, og heller ikke så overpriset.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, norwegiantourist123
Anmeldt 12. februar 2020

En spennende bar med en utrolig utsikt, kreativt annlagt på en gammel fergekai midt i Ålesund... Har du vært der før vil du sikkert tilbake ved neste anledning.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Skurk1
Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Gode cocktails

Gode coctails og koselig sted. Men litt utrivelig på herretoalettet. Det luktet ganske ille og virket urenslighet og slitt.

Dato for besøk: november 2019
Takk, ramstein

Reisende som så på Milk Bar & Lounge, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Milk Bar & Lounge? Del dine erfaringer!