“Helt greit!”

Atlanterhavsparken
Vurdert som nr. 2 av 65 ting å gjøre i Ålesund
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 18 februar 2015 via mobile enheter

Helt greit å besøke. Om set er for vi er der ofte eller hva er ikke godt å si;) barna synes d er kjekt, men går fort å gå i gjennom alt. Men om sommeren er d et fint uteområde som mine barn synes er super.
Kafeen og maten er sånn passe. Det er dyrt som alt annet i Norge.

Takk, Anine O
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Atlanterhavsparken
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 1 februar 2015 via mobile enheter

Den 7. august bestemte vi oss for å dra til Atlanterhavsparken som vi har hørt mye om.
Jeg fant ut at det var bare 4 km ut så vi bestemte oss for å gå. Det ble en flott tur gjennom Ålesund og ut til parken.
Billettprisene var lave i motsetning til andre parker.
Vi fikk se fisker og sjødyr i alle former og farger. Det var virkelig facinerende.
Høydepunktet kom da en dykker skulle mate fiskene i den store tanken. Den rommet 4 millioner liter sjøvann og ble skiftet ut med jevne mellomrom.
Atlanterhavsparken ble feriens store høydepunkt.

Takk, Liv Karin R
Anmeldt 8 november 2014

Dette akvariet i Ålesund er vel verdt pengane ! Om du er der heile opningstida, kostar det ein vaksen 30 kr timen. Barn det halve. Eg var der saman med eit barnebarn (8) den andre laurdagen i november. Dagens høgdepunkt var matinga av fisken i storetanken. Først vart ei bøtte med reker tømt uti for at også småfisken skulle få mat. Dette for at dei skulle halde seg i bakgrunnen når dykkaren kom inn med den eigentlege maten. Han vart omsverma med ein gong. Av dei store fiskane som var veldig påtrengande. Hadde dei mindre fiskane vore der då, hadde dei stått i alvorleg fare for å bli etne av dei store fortalde speakaren. Før dykkaren drog seg tilbake, tok han tak i ein stor steinbit. Denne fekk real kos og såg ut til å nyte det ! Steinbiten har nok eit ufortent dårlig rykte.
Anlegget er svært barnevennlig.
Utandørs er det anlagt eit nytt flott selbasseng der ein kan sjå selen både ovanfrå og gjennom glass på sidene Pingvinane som og har eige basseng ute, såg ut til å ta det med ro medan vi var der. ..

Takk, Jarl Rune H
Anmeldt 4 november 2014

Ta ein tur til Atlanterhavsparken det er vel vert eit besøk. Veldig mykje både for barn og vaksne. Største opplevelsen for barn er vel når fiskane blir mata og dykkeren kjem ned i blant fiskane for å mate med for til dei.

Takk, SolE7022014
Anmeldt 30 oktober 2014

Ekspert på det nord atlaterhavets maritime livet. Vel koreografert show. Barnevennlig og lærerikt. Uteområde må også benyttes.

Takk, Jan Erik G

Reisende som så på Atlanterhavsparken, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Atlanterhavsparken? Del dine erfaringer!