“flott opplevelse i Atlanterhavsparken”
Anmeldelse av Atlanterhavsparken

Atlanterhavsparken
Vurdert som nr. 2 av 66 ting å gjøre i Ålesund
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 15 november 2016

dette er et flott anlegg rett utenfor sentrum (2-3 km) Vel verdt et besøk . Meget lærerrikt om forskjellige fisketyper, og godt lagt til rette for turister.

Takk, Fritz S

Anmeldt 23 oktober 2016 via mobile enheter

Dette er topp underholdning. Kunne vært større, men er stadig i utvikling. Kos for hele familien. Litt dyrt både på inngang og maten i cafeen. Men barna koser seg. Sørg for å få med mating!

Takk, JanPetter S
Anmeldt 21 oktober 2016

Atlanterhavsparken er veldig spennende for små og store og et must å besøke når man er i Ålesund. Utvalget av bedre mat burde ha vært tilbudt gjestene

Takk, Silje R
Anmeldt 20 oktober 2016

Er her fra, men må ta en tur der når jeg trenger å se å nytte havet og det som bor der. alltid noe nytt å se eller å lære om det som er der. Kan si mye ,men bedre at dere tar en tur.

Takk, ero54
Anmeldt 19 oktober 2016

hyggelig å ta et besøk på atlanterhavsparken, en flott opplevels vil huske denne plassen. Om jeg skal til ålesund med mine barn så vil jeg besøke denne plassen

Takk, millelita

Reisende som så på Atlanterhavsparken, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal
Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Atlanterhavsparken? Del dine erfaringer!