Lærerikt og flott

Informativt og morsomt sted å besøke. Viktig å ta seg tid til å lese seg opp på ulike ting... les mer

Anmeldt 2 uker siden
sinagilberg
Anbefalt tur!

Tilbringte ca 2 timer her i nydelig sommervær på vår ferietur i Møre og Romsdal. Smitteværn på topp... les mer

Anmeldt 9. august 2021
ainahaug
Levanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 30. september 2018

Fisk og sjødyr i alle størrelser og fasonger. Fisk svømte bedagelig rundt bak glassveggene. Det var ofte mange sorter sammen men alt gikk tilsynelatende fredelig for seg. Jeg merket seg de veldige havålene. De hadde naturlig nok sitt eget basseng - det var nok det sikreste. Mye å se i rolige omgivelser og spesiellt godt tilrettelagt for barn.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Gudmund Olver S
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Veldig lærerrikt og en fin opplevelse, selv om vi ikke hadde barna med. Likte spesielt selungene, pingvinene og oterne. Oterne var veldig opptatt av å vise seg som gode svømmere idag. Kjempeartig!

1  Takk, Veronika K
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Informativt, hyggelig og en opplevelse! Anbefaler å få med deg mating av dyra.
Spis fiskekaker!!!!
Billig og godt

1  Takk, Torilsagapo
Anmeldt 4. august 2018

Samboer og jeg tok turen hit på en regnværsdag. Gode parkeringsmuligheter. Det var mye informasjon og lærdom å finne i parken. Stedet var overraskende flott utformet og tilrettelagt. Det var en hyggelig opplevelse, til tross for det vi oppfatter som en noe stiv voksenpris (2x190kr, studentpris tilbys ikke). Det var ingen "arrangerte aktiviteter" på tidspunktet vi var der, og jeg vil derfor anbefale å ta turen hit når det foregår aktiviteter (mating o.l.) for å få mer ut av opplevelsen. Alt i alt var det et interessant besøk, og et flott akvarium. Jeg mener dog det gjerne egner seg best for småbarnsfamilier, da barn er litt mer nysgjerrig av natur:)

Takk, Merethe G
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Fine utstillinger, morsomt å være med på matingen av fiskene og otere. Var relativt folksomt da vi var der i fellesferien, så det ble litt køgåing både ved inngang, utstillingene og i kafeen. Kafeen hadde helt grei mat, og ikke var det overpriset heller. Trekker litt ned at man ikke finner sitteplasser når man har kjøpt mat, men sånt må man vel regne med i ferier.
Gavebutikken var ikke spesielt innholdsrik.
Pluss for at man har en person som står og dirigerer trafikken, og anviser deg til ledig parkeringsplass.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 89iduns