Lærerik, men mangler litt wowfaktor

Fin plass for å lære om livet under vann. De digitale skjermene på hvert akvarium var veldig fin og... les mer

Anmeldt 13. august 2022
634christinas
Lærerikt og flott

Informativt og morsomt sted å besøke. Viktig å ta seg tid til å lese seg opp på ulike ting... les mer

Anmeldt 22. juli 2022
sinagilberg

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Her kan du se fisker og dyr fra sjøen på nært hold. Store akvarium i flott og naturtro miljø. Her kan du tilbringe dagen med familien og få ei fin stund. Her er også pingviner som du kan hilse på, og du kan få se når dykkeren går ned til fiskene og mater de, på nært hold gjennom et stort glassvindu. Avslutt dagen med deilig mat, kaffi og dessert i kaffeen.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Mokiiina
Anmeldt 30. september 2018

Fisk og sjødyr i alle størrelser og fasonger. Fisk svømte bedagelig rundt bak glassveggene. Det var ofte mange sorter sammen men alt gikk tilsynelatende fredelig for seg. Jeg merket seg de veldige havålene. De hadde naturlig nok sitt eget basseng - det var nok det sikreste. Mye å se i rolige omgivelser og spesiellt godt tilrettelagt for barn.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Gudmund Olver S
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Veldig lærerrikt og en fin opplevelse, selv om vi ikke hadde barna med. Likte spesielt selungene, pingvinene og oterne. Oterne var veldig opptatt av å vise seg som gode svømmere idag. Kjempeartig!

1  Takk, Veronika K
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Informativt, hyggelig og en opplevelse! Anbefaler å få med deg mating av dyra.
Spis fiskekaker!!!!
Billig og godt

1  Takk, Torilsagapo
Anmeldt 4. august 2018

Samboer og jeg tok turen hit på en regnværsdag. Gode parkeringsmuligheter. Det var mye informasjon og lærdom å finne i parken. Stedet var overraskende flott utformet og tilrettelagt. Det var en hyggelig opplevelse, til tross for det vi oppfatter som en noe stiv voksenpris (2x190kr, studentpris tilbys ikke). Det var ingen "arrangerte aktiviteter" på tidspunktet vi var der, og jeg vil derfor anbefale å ta turen hit når det foregår aktiviteter (mating o.l.) for å få mer ut av opplevelsen. Alt i alt var det et interessant besøk, og et flott akvarium. Jeg mener dog det gjerne egner seg best for småbarnsfamilier, da barn er litt mer nysgjerrig av natur:)

Takk, Merethe G