Anbefalt tur!

Tilbringte ca 2 timer her i nydelig sommervær på vår ferietur i Møre og Romsdal. Smitteværn på topp... les mer

Anmeldt 9. august 2021
ainahaug
Levanger, Norge
BRA!

Dette var et kjempefint akvarium, må jeg si. Selv om mye av det som skjuler seg under havoverflaten... les mer

Anmeldt 20. juli 2021
Trollmor
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Akvariet i Ålesund har ikke fullt av tropiske fisker. De satser på et lokalt tema, og som dykker i området kjenner jeg meg igjen. Rett og slett gjennomført bra!

2  Takk, 109KarlS
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Her er mange forskjellige akvarium å se. Moro å se livet i havet og mange forskjellige arter finnes i parken. Spesielt moro var pingvinene. Vel verdt et besøk.

Takk, moccadisaster
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Fin park med mange forskjellige fisker. Mye å se både ute og inne. Oversiktelige akvarium så det er lett å få øye på både fisker og andre dyr. Anbefales!

1  Takk, Lillanng
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Overpriset park uten rabatter. Ikke familie rabatt og ikke honnør priser. Kr 195,- for voksne. Hadde laget til piler for hvordan folk skulle stå i kø i forhold til Corona, men så og si ingen fulgte med på om noe av dette ble overholdt. 1 person som jobbet i kafeen med 15 mtr kø.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Terje B
Anmeldt 3. juni 2020 via mobile enheter

Atlanterhavsparken som en attraksjon verdt å besøke. Et lite stykke utenfor sentrum, men tok kun 10 minutter med bil. Var gøy å dra dit, så verdt å ta turen absolutt, men var noe mindre enn forventet.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, pernilleaaas