BRA!

Dette var et kjempefint akvarium, må jeg si. Selv om mye av det som skjuler seg under havoverflaten... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Trollmor
Oslo, Norge
Fin opplevelse

Helt ok parken, ikke så veldig stor. Parken er delt i ute/inne område. Aktiviteter til barn hver... les mer

Anmeldt 4 uker siden
W3161DDmonikak

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Stort akvarium både innvendig og utvendig.
Så otere, pigviner og seler bli matet.
Restauranten har enkel servering med pølser og fiskekaker.

1  Takk, Thafredrik
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Akvariet i Ålesund har ikke fullt av tropiske fisker. De satser på et lokalt tema, og som dykker i området kjenner jeg meg igjen. Rett og slett gjennomført bra!

2  Takk, 109KarlS
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Her er mange forskjellige akvarium å se. Moro å se livet i havet og mange forskjellige arter finnes i parken. Spesielt moro var pingvinene. Vel verdt et besøk.

Takk, moccadisaster
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Fin park med mange forskjellige fisker. Mye å se både ute og inne. Oversiktelige akvarium så det er lett å få øye på både fisker og andre dyr. Anbefales!

1  Takk, Lillanng
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Overpriset park uten rabatter. Ikke familie rabatt og ikke honnør priser. Kr 195,- for voksne. Hadde laget til piler for hvordan folk skulle stå i kø i forhold til Corona, men så og si ingen fulgte med på om noe av dette ble overholdt. 1 person som jobbet i kafeen med 15 mtr kø.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Terje B