BRA!

Dette var et kjempefint akvarium, må jeg si. Selv om mye av det som skjuler seg under havoverflaten... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Trollmor
Oslo, Norge
Fin opplevelse

Helt ok parken, ikke så veldig stor. Parken er delt i ute/inne område. Aktiviteter til barn hver... les mer

Anmeldt 4 uker siden
W3161DDmonikak

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
2025 av 712 anmeldelser
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Et besøk her anbefales, dro med barn på 15 og 10.

Her var det noe både for de voksene og barna. Sett av 2 til 3 timer, da rekker man og se hele parken.

Spis lunsjen i Ålesund, dyr og kjedelig kafe.

2  Takk, larsk305
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Stort akvarium både innvendig og utvendig.
Så otere, pigviner og seler bli matet.
Restauranten har enkel servering med pølser og fiskekaker.

1  Takk, Thafredrik
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Akvariet i Ålesund har ikke fullt av tropiske fisker. De satser på et lokalt tema, og som dykker i området kjenner jeg meg igjen. Rett og slett gjennomført bra!

2  Takk, 109KarlS
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Her er mange forskjellige akvarium å se. Moro å se livet i havet og mange forskjellige arter finnes i parken. Spesielt moro var pingvinene. Vel verdt et besøk.

Takk, moccadisaster
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Fin park med mange forskjellige fisker. Mye å se både ute og inne. Oversiktelige akvarium så det er lett å få øye på både fisker og andre dyr. Anbefales!

1  Takk, Lillanng