Lærerik, men mangler litt wowfaktor

Fin plass for å lære om livet under vann. De digitale skjermene på hvert akvarium var veldig fin og... les mer

Anmeldt 13. august 2022
634christinas
Lærerikt og flott

Informativt og morsomt sted å besøke. Viktig å ta seg tid til å lese seg opp på ulike ting... les mer

Anmeldt 22. juli 2022
sinagilberg

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 23. juli 2020

Mellomstor akvariet nær sentrum med landlige omgivelser. Litt kjedelig i lengde med nesten de samme fisktypene. Mange sitteplasser utendørs. Litt overpriset, nesten 200 kr per voksen.

1  Takk, MyD140713
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig kjekk park for både små og store! En ekstra bonus at prisene er veldig overkommelige, både inngang, café og butikk :) De skjønne selene og aktivitetsrommet var det vi likte best.

Takk, 89heidir
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Et besøk her anbefales, dro med barn på 15 og 10.

Her var det noe både for de voksene og barna. Sett av 2 til 3 timer, da rekker man og se hele parken.

Spis lunsjen i Ålesund, dyr og kjedelig kafe.

2  Takk, larsk305
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Stort akvarium både innvendig og utvendig.
Så otere, pigviner og seler bli matet.
Restauranten har enkel servering med pølser og fiskekaker.

1  Takk, Thafredrik
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Akvariet i Ålesund har ikke fullt av tropiske fisker. De satser på et lokalt tema, og som dykker i området kjenner jeg meg igjen. Rett og slett gjennomført bra!

2  Takk, 109KarlS