Anbefalt tur!

Tilbringte ca 2 timer her i nydelig sommervær på vår ferietur i Møre og Romsdal. Smitteværn på topp... les mer

Anmeldt 9. august 2021
ainahaug
Levanger, Norge
BRA!

Dette var et kjempefint akvarium, må jeg si. Selv om mye av det som skjuler seg under havoverflaten... les mer

Anmeldt 20. juli 2021
Trollmor
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 4. august 2020

Eksotisk akvarium med et vel av ulike fisker. Stor bredde. Gjennomarbeidet. Artig med avdelingen ute, hvor fiskene tilnærmet lever i atlanterhavet.

Takk, Gunglend
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Passer for alle både små og store, voksene og barn. Var der med barn på 12 og 14, begge synes det var bra.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 483hilder
Anmeldt 2. august 2020

Parken var grei nok den, men desverre ser de ut til å bry seg mer om inntekt enn smittevern. Folk stod som sild i tønne i deler av parken, så vi dro kjapt for å unngå dette. På vei ut var køen for å komme inn veldig lang, slik at det var i ferd med å bli enda trangere der inne. Skuffende håndtering av parken.

1  Takk, Idaglib
Anmeldt 23. juli 2020

Mellomstor akvariet nær sentrum med landlige omgivelser. Litt kjedelig i lengde med nesten de samme fisktypene. Mange sitteplasser utendørs. Litt overpriset, nesten 200 kr per voksen.

1  Takk, MyD140713
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig kjekk park for både små og store! En ekstra bonus at prisene er veldig overkommelige, både inngang, café og butikk :) De skjønne selene og aktivitetsrommet var det vi likte best.

Takk, 89heidir