Lærerik, men mangler litt wowfaktor

Fin plass for å lære om livet under vann. De digitale skjermene på hvert akvarium var veldig fin og... les mer

Anmeldt 2 dager siden
634christinas
Lærerikt og flott

Informativt og morsomt sted å besøke. Viktig å ta seg tid til å lese seg opp på ulike ting... les mer

Anmeldt 3 uker siden
sinagilberg

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og to barn som alle kosa oss veldig fra start til slutt. Fantastisk anlegg. Absolutt et must å ha med seg om en er i Ålesund.

Takk, odnytom
Anmeldt 4. august 2020

Eksotisk akvarium med et vel av ulike fisker. Stor bredde. Gjennomarbeidet. Artig med avdelingen ute, hvor fiskene tilnærmet lever i atlanterhavet.

Takk, Gunglend
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Passer for alle både små og store, voksene og barn. Var der med barn på 12 og 14, begge synes det var bra.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 483hilder
Anmeldt 2. august 2020

Parken var grei nok den, men desverre ser de ut til å bry seg mer om inntekt enn smittevern. Folk stod som sild i tønne i deler av parken, så vi dro kjapt for å unngå dette. På vei ut var køen for å komme inn veldig lang, slik at det var i ferd med å bli enda trangere der inne. Skuffende håndtering av parken.

1  Takk, Idaglib
Anmeldt 23. juli 2020

Mellomstor akvariet nær sentrum med landlige omgivelser. Litt kjedelig i lengde med nesten de samme fisktypene. Mange sitteplasser utendørs. Litt overpriset, nesten 200 kr per voksen.

1  Takk, MyD140713