Anbefalt tur!

Tilbringte ca 2 timer her i nydelig sommervær på vår ferietur i Møre og Romsdal. Smitteværn på topp... les mer

Anmeldt 9. august 2021
ainahaug
Levanger, Norge
BRA!

Dette var et kjempefint akvarium, må jeg si. Selv om mye av det som skjuler seg under havoverflaten... les mer

Anmeldt 20. juli 2021
Trollmor
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålesund
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Mørke lokaler, sikkert for at vi skal kunne se fiskene i akvariene bedre. Vannet i flere av akvariene var grumsete. Lite variasjon og lite spennende arter.

Smittevern under Civid-19 ble ikke ivaretatt ved mating av oter, seler og pingviner.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, TigerLill1
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vår dattera likte parken veldig godt, og dyrene/fisk har god plass her. Kjempegøy å berøre sjøpølser, krabber, osv i aktivitetsrommet og se på pingvin, oter, sel når de får mat. Anbefales.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, MauriceAG
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne og to barn som alle kosa oss veldig fra start til slutt. Fantastisk anlegg. Absolutt et must å ha med seg om en er i Ålesund.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, odnytom
Anmeldt 4. august 2020

Eksotisk akvarium med et vel av ulike fisker. Stor bredde. Gjennomarbeidet. Artig med avdelingen ute, hvor fiskene tilnærmet lever i atlanterhavet.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Gunglend
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Passer for alle både små og store, voksene og barn. Var der med barn på 12 og 14, begge synes det var bra.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 483hilder