“Verdt et besøk”

Racoon Coffee AS
Vurdert som nr. 1 av 8 Smått og godt i Ålesund
Kjøkken: Kafé, Vinbar
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Tre generasjoner på bytur tok turen innom Racoon etter ønske fra min datter. Det var mye fristende i disken, og de kunne tilby både matretter og noe søtt til kaffen. I tillegg var det et godt utvalg i te og kaffedrikker.

Min mor og datter kjøpte seg fylte horn, og jeg tok en toast med kylling. De var veldig godt fornøyd, mens toasten ikke falt helt i smak. Litt kjedelig brødtype og litt smakløst etter min smak. Men mye godt å få kjøpt, diverse sandwicher, salater osv. Koselig med en kafé som har sin egen stil, og veldig hyggelige ansatte. Neste gang prøver jeg noe annet på menyen.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, LineH79

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Det var litt tomt for kaker til kaffen, så vi kjøpte svele med sukkerkrem. Svela var litt smakløs, med veldig sukrete (knasende) krem (husker den ikke slik..). Både cortadoen og cappuccinoen var god.

1  Takk, steinolavr
sarahsM5172DY, Owner på Racoon Coffee AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hi steinar, If you come late in the day do not expect alot of cake left. We are a small business that bakes fresh everyday. We are popular and things sell out fast.
Regarding the svele, the sugar cream is made from butter and sugar. Yes it's sweet.
It's great you loved the coffee. If the service and coffee is good. I feel you should consider more than 3 stars.

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Chai latten❤️
Og veldig skjønn betjening, selv om det er smekkfullt.
Plass med sjel og varme!
Topp at det også er uteservering.

Takk, 828ceciliec
Anmeldt 16. juli 2020

Blir alltd i godt humør av å gå på Racoon. Jentene bak disken møter meg alltid med et stort smil. God og rask service. Rundstykker og ostehorn er favoritter når jeg er sulten. Racoon ligger i gågaten midt i Ålesund sentrum. Sittende på en stol ved vindusbordet med en rykende fersk chai latte i hånden, da er livet godt.

Takk, mabrun
Anmeldt 15. juli 2020

Ingen kundeservice. Man må gå inn å mase, ettersom man ikke får det man bestiller. Virker som at de ansatte tror de er på sommerleir

1  Takk, 414olam
sarahsM5172DY, Owner på Racoon Coffee AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

We are so sorry to hear of your bad experience. Every customer is important to us. It's been much busier than expected this summer. Huge apology that you needed to repeat your order. This is really unacceptable. I would love to hear more about your bad experience so that we can improve. You can email racoonaalesund@gmail.com.
Kind regards,
Sarah

Reisende som så på Racoon Coffee AS, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Racoon Coffee AS? Del dine erfaringer!