“Kaffen var god, men ...”
Anmeldelse av Racoon Coffee AS

Racoon Coffee AS
Vurdert som nr. 1 av 10 Smått og godt i Ålesund
Kjøkken: Kafé, Vinbar
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Fikk god kaffe.

Bestilte Americano, men ble flere ganger oppfattet som sort traktekaffe. Var visst vanskelig å forstå ...

Udelikat at servitør tar bestilling, betaling og serverer mens man samtidig har egen mat i hånden og spiser lunsj. Har dere ikke pauserom?
+ ingen andre bak disken reagerte på oppførselen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Dreamer04511119783

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte en nydelig cortado med soyamelk (de hadde også havre- og mandelmelk!) sammen med en vegansk wrap. Kaffen ble servert i glass med et fint lag med skum på toppen. Wrappen bestod av en blanding av linser med en god, sterk smak av curry. Hyggelige betjente og koselig atmosfære. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, synniisn
Anmeldt 20. mai 2021

God mat og drikke. Iste og kaker anbefales høyt. Alltid blide ansatte som alltid er i godt humør. Koselig å komme innom.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 1234567xy
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Tre generasjoner på bytur tok turen innom Racoon etter ønske fra min datter. Det var mye fristende i disken, og de kunne tilby både matretter og noe søtt til kaffen. I tillegg var det et godt utvalg i te og kaffedrikker.

Min mor og datter kjøpte seg fylte horn, og jeg tok en toast med kylling. De var veldig godt fornøyd, mens toasten ikke falt helt i smak. Litt kjedelig brødtype og litt smakløst etter min smak. Men mye godt å få kjøpt, diverse sandwicher, salater osv. Koselig med en kafé som har sin egen stil, og veldig hyggelige ansatte. Neste gang prøver jeg noe annet på menyen.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, LineH79
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Det var litt tomt for kaker til kaffen, så vi kjøpte svele med sukkerkrem. Svela var litt smakløs, med veldig sukrete (knasende) krem (husker den ikke slik..). Både cortadoen og cappuccinoen var god.

1  Takk, steinolavr
sarahsM5172DY, Owner på Racoon Coffee AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hi steinar, If you come late in the day do not expect alot of cake left. We are a small business that bakes fresh everyday. We are popular and things sell out fast.
Regarding the svele, the sugar cream is made from butter and sugar. Yes it's sweet.
It's great you loved the coffee. If the service and coffee is good. I feel you should consider more than 3 stars.

Reisende som så på Racoon Coffee AS, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Racoon Coffee AS? Del dine erfaringer!