“Beste Bacalao i landet”

Vurdert som nr. 1 av 98 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Skandinavisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: XL Diner har et internasjonalt kjøkken med deilige retter basert på norske råvarer. Spesialiteten er lekre og spennende bacalao- og fiskeretter. XL Diner har også kjøttretter, og restaurantens beliggenhet ved havna i Ålesund sikrer en fantastisk utsikt. Europas største bacalaorestaurant! Egne lokaler for større grupper.
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler veldig Parma Bacalao Fiskesuppen var også veldig god - husk å bestill bord i god tid Meget god service !!!

Takk, 3610norm
ivar72, Eier på XL Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding, vi håper på å se dere igjen

Anmeldt 12. juli 2020

Fantastisk atmosfære og utrolig god mat. De ansatte er kjempe flotte, et par ganger har jeg spurt om å kunne få blåskjell, selv om det ikke finnes på menyen. Har aldri vært noe problem. Skuffer aldri.
Alltid innom dere da vi er i Ålesund.

Fortsett sånn!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Anna19730
ivar72, Eier på XL Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei! Tusen takk for besøket & håper vi ses snart igjen!

Anmeldt 12. juli 2020

Vi stoppet 2 dager i Ålesund på vår Norgestur.
Vi hadde ikke bestilt bord her og når vi kom vår det fult.
En hyggelig kelner så at om vi ventet i baren nede skulle han hente oss når bord var ledig,han kom og hentet oss og for et måltid, pannestekt klippfisk .
Flott servic og veldig god mat anbefales.

Takk, 333ivars
ivar72, Eier på XL Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei! Tusen takk for besøket & håper vi ses snart igjen!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dette skal liksom være en super fiskerestaurant. Det er ikke mer en helt ok. Vi bestilte royal bacalao, tre forskjellige typer bacalao. Italian style var best, men ikke noe kulinarisk opplevelse. Vi hadde høre forventninger så vi ble skuffet. Vi bestilte også skalldyrstallerken som heller ikke holder mål. Ble litt kjedelig rett og slett.

2  Takk, stians987
Anmeldt 11. juli 2020

Denne restauranten er hauset opp som stedet å spise klippfisk i Ålesund. Den italienske bacaloen er akseptabel. Det de kaller «portugisiske bacalao» smaker som en dårlig thaigryte. Den spanske bacalaoen deres får du bedre og billigere en rekke andre steder. Maten er kraftig overpriset. Det beste som kan sies er at de i hvert fall har rask servering. Dette steder lever på gammel storhet. Styr unna.

4  Takk, Haakon_can
ivar72, Eier på XL Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Takk for deres proffe og stabile tilbake melding! Ønsker deg en flott ferie videre.

Reisende som så på XL Diner, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i XL Diner? Del dine erfaringer!