“Nydelig mat og fantastisk service”
Anmeldelse av XL Diner

XL Diner
Vurdert som nr. 1 av 97 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Skandinavisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: XL Diner har et internasjonalt kjøkken med deilige retter basert på norske råvarer. Spesialiteten er lekre og spennende bacalao- og fiskeretter. XL Diner har også kjøttretter, og restaurantens beliggenhet ved havna i Ålesund sikrer en fantastisk utsikt. Europas største bacalaorestaurant! Egne lokaler for større grupper.
Anmeldt 19. juli 2020

Fantastisk god bacalao. Vi valgte å kombinere de ulike variantene slik at vi fikk prøve 4 ulike variasjoner av bacalao, dette kan jeg anbefale. God presentasjon av rettene og kombinasjonsmulighetene. Hyggelig service og god oppfølging.

3  Takk, MetteKBragstad
ivar72, Eier på XL Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk opplevelse! Utvilsomt den beste restauranten i Ålesund. Utmerket service fra A til Å. Gruppe på 8 stk. Alle er helt enig. Husk å spørre eieren om Klippfiskens historie. Dette gjør hele opplevelsen av kvelden maksimal.

1  Takk, alexfoss89
ivar72, Eier på XL Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Helt klart en av Norges beste restauranter og en matopplevelse man ikke bør være uten Mye mat og meget hyggelig stemning. En kulinarisk opplevelse i første klasse❤️

Takk, MacFoss
ivar72, Kokk på XL Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Anmeldt 16. juli 2020

Hadde bestilt bord (noe som kan være lurt da dette er et populært sted) og spiste middag med forrett og hovedrett her. Fiskesuppa jeg spiste til forrett var meget god (dog litt lunken), og parmaskinke-bacalao-en jeg fikk til hovedrett var svært god. Skal du spise bacalao, bør du absolutt gå hit. Hovedretten var så mektig og mettende at jeg ikke klarte å spise opp alt, og hadde nok klart meg uten forrett, men så er jo også fiskesuppe veldig godt, så da ble det slik.

2  Takk, andrebli
ivar72, Kokk på XL Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler veldig Parma Bacalao Fiskesuppen var også veldig god - husk å bestill bord i god tid Meget god service !!!

Takk, 3610norm
ivar72, Eier på XL Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Reisende som så på XL Diner, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i XL Diner? Del dine erfaringer!