“Nydelig mat”

Vurdert som nr. 1 av 98 Restauranter i Ålesund
Kjøkken: Skandinavisk
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: XL Diner har et internasjonalt kjøkken med deilige retter basert på norske råvarer. Spesialiteten er lekre og spennende bacalao- og fiskeretter. XL Diner har også kjøttretter, og restaurantens beliggenhet ved havna i Ålesund sikrer en fantastisk utsikt. Europas største bacalaorestaurant! Egne lokaler for større grupper.
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

4 gode venner hadde en fortreffelig kveld med fantastisk mat og god drikke. Mange gjester, men følte oss ivaretatt av oppmerksomme ansatte. Vi kommer gjerne tilbake.

2  Takk, tovenb

Anmeldt 19. juli 2020

Fantastisk god bacalao. Vi valgte å kombinere de ulike variantene slik at vi fikk prøve 4 ulike variasjoner av bacalao, dette kan jeg anbefale. God presentasjon av rettene og kombinasjonsmulighetene. Hyggelig service og god oppfølging.

3  Takk, MetteKBragstad

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk opplevelse! Utvilsomt den beste restauranten i Ålesund. Utmerket service fra A til Å. Gruppe på 8 stk. Alle er helt enig. Husk å spørre eieren om Klippfiskens historie. Dette gjør hele opplevelsen av kvelden maksimal.

1  Takk, alexfoss89

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Helt klart en av Norges beste restauranter og en matopplevelse man ikke bør være uten Mye mat og meget hyggelig stemning. En kulinarisk opplevelse i første klasse❤️

Takk, MacFoss
ivar72, Kokk på XL Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Anmeldt 16. juli 2020

Hadde bestilt bord (noe som kan være lurt da dette er et populært sted) og spiste middag med forrett og hovedrett her. Fiskesuppa jeg spiste til forrett var meget god (dog litt lunken), og parmaskinke-bacalao-en jeg fikk til hovedrett var svært god. Skal du spise bacalao, bør du absolutt gå hit. Hovedretten var så mektig og mettende at jeg ikke klarte å spise opp alt, og hadde nok klart meg uten forrett, men så er jo også fiskesuppe veldig godt, så da ble det slik.

2  Takk, andrebli
ivar72, Kokk på XL Diner, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Reisende som så på XL Diner, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i XL Diner? Del dine erfaringer!