TripAdvisor

Vurdert som nr. 65 av 110 Restauranter i Ålesund
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 4 uker siden

Har vært her mye og vært fornøyd hver gang. Syns imidlertid nå at det er svært dårlig å øke prisen på 180 g ettermiddagsbiff med 10 kr og ta vekk valgfrie poteter og smør til. I andre byer har de 200 g ettermiddagsbiff, valgfrie poteter og dessert til 189 kr. Skuffet.

Takk, carolineblomvik

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Langt fra noe wow opplevelse!
Heilt ordinær biff til en altfor høy pris.
Ok service. Vil ikke anbefale denne plassen .

Dato for besøk: september 2019
Takk, sukkertoppen314
Anmeldt 14. september 2019 via mobile enheter

Hadde forventet litt bedre en dette her
Seig biff
For 950 spenn for 2 glass vin og 2 hovedretter finner vi andre plasser i Ålesund

Dato for besøk: september 2019
Takk, johnnyg965
Anmeldt 29. august 2019

Lenge å vente før vi fikk anvist plass, ingen såg at det kom gjester. Middelmådig mat, små porsjoner i forhold til pris.

Takk, Xxxxxxxxxx1234567891
Anmeldt 7. august 2019

Vi skulle spise en sen lunsj på big horn Ålesund. Vi fant ut at vi skulle gå for en "share a meal"(317 kr pr. Pers).
Vi ba spesifikt om at kjøttet skulle være gjennomstekt da min samboer er gravid. Det tok lang tid før maten kom og det var utrolig lite mat for to personer, i tillegg var ikke kjøttet gjennomstekt. Vi bestilte også tilbehør som ikke kom til bordet.
Hadde vi visst dette på forhånd hadde vi bestilt to forretter i stedet. Like mye mat til halve prisen.
Utrolig dårlig service samt en svimlende pris gjør at vi aldri kommer til å besøke denne restauranten/kjeden igjen.

Takk, Norsketurister

Reisende som så på Big Horn Steak House, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Big Horn Steak House? Del dine erfaringer!